netjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:32 schreef Lovely het volgende:
Met de 5 euro kras ding, heb ik wel vaak weer wat gewonnen alleen geen grote bedragen
Dat zit er wel dik in. Ik had hem opengemaakt om te kijkenquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja zul je net zien dat je de laatste ster niet hebt
Nee ik doe elke dag een open krassenquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zit er wel dik in. Ik had hem opengemaakt om te kijken
Dat geduld zou ik niet hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ik doe elke dag een open krassen
Ik normaal ook niet, want ik had al eerder een van 5 euro gekocht, en die wel meteen open gekrastquote:
ja, was wel echt ff kut. Weet niet hoe het kwam maar alle koppen, subkoppen, platte tekst etc lagen door elkaar of zo. Waardoor de automatische inhoudsopgave ook niet meer werkte.quote:
Misschien perongeluk ergens op gedrukt?quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, was wel echt ff kut. Weet niet hoe het kwam maar alle koppen, subkoppen, platte tekst etc lagen door elkaar of zo. Waardoor de automatische inhoudsopgave ook niet meer werkte.
Ik koop dat nooit, dat is mijn prijsquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, want ik had al eerder een van 5 euro gekocht, en die wel meteen open gekrast
Ik heb de laatste tijd ook veel geklooi met Wordquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, was wel echt ff kut. Weet niet hoe het kwam maar alle koppen, subkoppen, platte tekst etc lagen door elkaar of zo. Waardoor de automatische inhoudsopgave ook niet meer werkte.
Ik denk vanuit een oud document of zo, toen ik nog niet echt met die stijlen werkte en dat er ergens op ''voer in alle documenten door'' is aangevinkt. M'n documenten staan in teams waar ik direct uit werk en de cloud van het werk, dus wellicht dat er ergens wat misgegaan is of zoquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien perongeluk ergens op gedrukt?
The NeverEnding Storyquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
welke jaren 80-90 films zijn leuk om te kijken met een 11 - jarige?
Wil haar een beetje 'klassiekers' meegeven, ouder dan dat komt later wel, dat trekt ze nog niet, dit is de grens qua oudheid.
Ik heb echt geen idee, ben niet zo thuis met filmsquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
welke jaren 80-90 films zijn leuk om te kijken met een 11 - jarige?
Wil haar een beetje 'klassiekers' meegeven, ouder dan dat komt later wel, dat trekt ze nog niet, dit is de grens qua oudheid.
Dank jequote:Op vrijdag 26 december 2025 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
The NeverEnding Story nu aangezet
Matilda - gezien
Back to the Future - goed idee
Casper - goed idee
The Lion King - tekenfilms allemaal gezien + speelfilms
niet?quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ben niet zo thuis met films
Nee, kijjk eigenlijk weinig films meer de laatste jaren .quote:
Jaaaa Matilda @Moeraskatquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
The NeverEnding Story
Matilda
Back to the Future
Casper
The Lion King
Wat ga je doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |