Lekker dank jequote:
U bolkt uzelf heer GGquote:
Laf had zelf ook een nieuw stuk geschreven laatstquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
No problemo, bedankt voor de tips
Ik zal eens lezen. Thanks.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laf had zelf ook een nieuw stuk geschreven laatst
F&L / Filsosofie voor Dummies the FOK! Way – Deel 1B
Het is wel heel wat anders dan mijn filosofie. Die van mij is laagdrempelig en praktisch. Je legt uit aan de bot wat je probleem is en je krijgt advies op maat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laf had zelf ook een nieuw stuk geschreven laatst
F&L / Filsosofie voor Dummies the FOK! Way – Deel 1B
Je moet het ook niet van een bot weten. Het moet vanuit jezelf komen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is wel heel wat anders dan mijn filosofie. Die van mij is laagdrempelig en praktisch. Je vraagt aan de bot wat je probleem is en je krijgt advies op maat.
De bot is de spiegel. Het koppelt verschillende disciplines (taosime, hindoeisme, wetenschap, filosofie) alles aan elkaar.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet het ook niet van een bot weten. Het moet vanuit jezelf komen.
Ik laat dat aan jullie over als je het goed vindtquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De bot is de spiegel. Het koppelt verschillende disciplines (taosime, hindoeisme, wetenschap, filosofie) alles aan elkaar.
Probeer het maar eens zonder oordeel. (ik sla niets op als je dat wellicht denkt)
Het is een heel andere manier van kijken naar de wereld en het universum wat ik denk dat het de wereld kan helpen.
Haha helemaal goed, niet doen als je er nog niet klaar voor bent.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik laat dat aan jullie over als je het goed vindt
Komt wel. Tijd is een illusie.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga mij er ook helemaal niet in verdiepen hoor, laat ik wel aan de filosofen over
Van wat?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
heel mn opmaak weg. nu hopen dat ik heb onthouden wat tussenkopjes etc waren en wat niet/
Procesbeschrijvingquote:
ZOu mooi zijnquote:
netjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:32 schreef Lovely het volgende:
Met de 5 euro kras ding, heb ik wel vaak weer wat gewonnen alleen geen grote bedragen
Dat zit er wel dik in. Ik had hem opengemaakt om te kijkenquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja zul je net zien dat je de laatste ster niet hebt
Nee ik doe elke dag een open krassenquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zit er wel dik in. Ik had hem opengemaakt om te kijken
Dat geduld zou ik niet hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ik doe elke dag een open krassen
Ik normaal ook niet, want ik had al eerder een van 5 euro gekocht, en die wel meteen open gekrastquote:
ja, was wel echt ff kut. Weet niet hoe het kwam maar alle koppen, subkoppen, platte tekst etc lagen door elkaar of zo. Waardoor de automatische inhoudsopgave ook niet meer werkte.quote:
Misschien perongeluk ergens op gedrukt?quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, was wel echt ff kut. Weet niet hoe het kwam maar alle koppen, subkoppen, platte tekst etc lagen door elkaar of zo. Waardoor de automatische inhoudsopgave ook niet meer werkte.
Ik koop dat nooit, dat is mijn prijsquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, want ik had al eerder een van 5 euro gekocht, en die wel meteen open gekrast
Ik heb de laatste tijd ook veel geklooi met Wordquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, was wel echt ff kut. Weet niet hoe het kwam maar alle koppen, subkoppen, platte tekst etc lagen door elkaar of zo. Waardoor de automatische inhoudsopgave ook niet meer werkte.
Ik denk vanuit een oud document of zo, toen ik nog niet echt met die stijlen werkte en dat er ergens op ''voer in alle documenten door'' is aangevinkt. M'n documenten staan in teams waar ik direct uit werk en de cloud van het werk, dus wellicht dat er ergens wat misgegaan is of zoquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien perongeluk ergens op gedrukt?
The NeverEnding Storyquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
welke jaren 80-90 films zijn leuk om te kijken met een 11 - jarige?
Wil haar een beetje 'klassiekers' meegeven, ouder dan dat komt later wel, dat trekt ze nog niet, dit is de grens qua oudheid.
Ik heb echt geen idee, ben niet zo thuis met filmsquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
welke jaren 80-90 films zijn leuk om te kijken met een 11 - jarige?
Wil haar een beetje 'klassiekers' meegeven, ouder dan dat komt later wel, dat trekt ze nog niet, dit is de grens qua oudheid.
Dank jequote:Op vrijdag 26 december 2025 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
The NeverEnding Story nu aangezet
Matilda - gezien
Back to the Future - goed idee
Casper - goed idee
The Lion King - tekenfilms allemaal gezien + speelfilms
niet?quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ben niet zo thuis met films
Nee, kijjk eigenlijk weinig films meer de laatste jaren .quote:
Jaaaa Matilda @Moeraskatquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
The NeverEnding Story
Matilda
Back to the Future
Casper
The Lion King
Wat ga je doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |