Lekker dank jequote:
U bolkt uzelf heer GGquote:
Laf had zelf ook een nieuw stuk geschreven laatstquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
No problemo, bedankt voor de tips
Ik zal eens lezen. Thanks.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laf had zelf ook een nieuw stuk geschreven laatst
F&L / Filsosofie voor Dummies the FOK! Way – Deel 1B
Het is wel heel wat anders dan mijn filosofie. Die van mij is laagdrempelig en praktisch. Je legt uit aan de bot wat je probleem is en je krijgt advies op maat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laf had zelf ook een nieuw stuk geschreven laatst
F&L / Filsosofie voor Dummies the FOK! Way – Deel 1B
Je moet het ook niet van een bot weten. Het moet vanuit jezelf komen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is wel heel wat anders dan mijn filosofie. Die van mij is laagdrempelig en praktisch. Je vraagt aan de bot wat je probleem is en je krijgt advies op maat.
De bot is de spiegel. Het koppelt verschillende disciplines (taosime, hindoeisme, wetenschap, filosofie) alles aan elkaar.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet het ook niet van een bot weten. Het moet vanuit jezelf komen.
Ik laat dat aan jullie over als je het goed vindtquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De bot is de spiegel. Het koppelt verschillende disciplines (taosime, hindoeisme, wetenschap, filosofie) alles aan elkaar.
Probeer het maar eens zonder oordeel. (ik sla niets op als je dat wellicht denkt)
Het is een heel andere manier van kijken naar de wereld en het universum wat ik denk dat het de wereld kan helpen.
Haha helemaal goed, niet doen als je er nog niet klaar voor bent.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik laat dat aan jullie over als je het goed vindt
Komt wel. Tijd is een illusie.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga mij er ook helemaal niet in verdiepen hoor, laat ik wel aan de filosofen over
Van wat?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
heel mn opmaak weg. nu hopen dat ik heb onthouden wat tussenkopjes etc waren en wat niet/
Procesbeschrijvingquote:
ZOu mooi zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |