Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Lastig. Maar een goede nachtrust is wel wat waard. Misschien kan je wat proberen zodat je iets anders doet dan een dutje om te ontspannen zodat je s’avonds wel kunt doorslapen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb vannacht goed geslapen buiten de buikpijn dan
Straks winkelen met mama, hier is 26 december geen feestdagWerewolf
Jullie hebben maar 1 kerstdag?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb vannacht goed geslapen buiten de buikpijn dan
Straks winkelen met mama, hier is 26 december geen feestdag
Hier zijn trouwens ook wel heel veel winkels open hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Volgens mij is GG weer in slaap gevallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan geen ruimte GG
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lo Lo Lo, very Lovely![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
HIj zal wel denken valt toch geen eer te behalen deze morgenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovely
nee die punten heb ik gepakt vanmorgenquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj zal wel denken valt toch geen eer te behalen deze morgen
Ja, jij was er al best vroeg.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee die punten heb ik gepakt vanmorgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vroeg of laat, ik had ruimte.quote:
Dat is er meestal in de vroege ochtend.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier -4quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tja. ik moet gewoon werken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is er meestal in de vroege ochtend.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gisteren bleef het onder de 0graden..het vroor
oehhhhhhhhhquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende week sneeuw zie ik op buienradar
Ja 25 decemberquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie hebben maar 1 kerstdag?
Hier zijn trouwens ook wel heel veel winkels open hoorWerewolf
Ja 25 is ook hier Kerst en dan 26 ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZUllen wel weer 10 sneeuwvlokjes zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat voor werk?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:42 schreef KoningWouter het volgende:
Het werk zit er weer op voor vandaag.
Zo kerstbrunch bij mijn moeder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop op meer, maar we zien welquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
ZUllen wel weer 10 sneeuwvlokjes zijn
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ben jij een filosoof dan?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben bezig met een website: fractalisme.nl over mijn filosofie: FractalismeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom, we kunnen er toch niets aan veranderen het valt zoals het valtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha blijkbaar, ben er nu een paar jaar mee bezig en het is nu klaar.quote:
Nu is het tijd om de filosofie te delen met de wereld.![]()
@laforest vindt dit misschien ook interressantquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha blijkbaar, ben er nu een paar jaar mee bezig en het is nu klaar.
Nu is het tijd om de filosofie te delen met de wereld.
Wist je dat FOK! ook een subforum heeft over filosofie, heb je daar eigenlijk nooit gezien
Filosofie & LevensbeschouwingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
26 is een gewone dag hierquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja 25 is ook hier Kerst en dan 26 ook
Maar jullie hebben geen paasvakantieWerewolf
Ja hoor,quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
26 is een gewone dag hier
Maar jullie hebben geen paasvakantie
Daar heb ik een paar jaar geleden al een topic geopend over Fractalismequote:Op vrijdag 26 december 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Laforest vindt dit misschien ook interressant
Wist je dat FOK! ook een subforum heeft over filosofie, heb je daar eigenlijk nooit gezien
Filosofie & Levensbeschouwing
Zal er eens met @laforest over gaan babbelen
F&L / Fractalisme - Een Filosofie van Oneindigheid en Verbondenheid![]()
al mn tekststijlen izjn fucked up in word
O top, had ik niet gezien sorryquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar heb ik een paar jaar geleden al een topic geopend over Fractalisme
Zal er eens met @:laforest over gaan babelen
F&L / Fractalisme - Een Filosofie van Oneindigheid en VerbondenheidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aiii.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:00 schreef Moeraskat het volgende:
al mn tekststijlen izjn fucked up in word![]()
![]()
Morguh GGquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij is GG weer in slaap gevallen![]()
Lekker dank jequote:
U bolkt uzelf heer GGquote:
Laf had zelf ook een nieuw stuk geschreven laatstquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
No problemo, bedankt voor de tips
F&L / Filsosofie voor Dummies the FOK! Way – Deel 1BWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal eens lezen. Thanks.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laf had zelf ook een nieuw stuk geschreven laatst
F&L / Filsosofie voor Dummies the FOK! Way – Deel 1B![]()
Het is wel heel wat anders dan mijn filosofie. Die van mij is laagdrempelig en praktisch. Je legt uit aan de bot wat je probleem is en je krijgt advies op maat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laf had zelf ook een nieuw stuk geschreven laatst
F&L / Filsosofie voor Dummies the FOK! Way – Deel 1B![]()
Je moet het ook niet van een bot weten. Het moet vanuit jezelf komen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is wel heel wat anders dan mijn filosofie. Die van mij is laagdrempelig en praktisch. Je vraagt aan de bot wat je probleem is en je krijgt advies op maat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De bot is de spiegel. Het koppelt verschillende disciplines (taosime, hindoeisme, wetenschap, filosofie) alles aan elkaar.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet het ook niet van een bot weten. Het moet vanuit jezelf komen.
Probeer het maar eens zonder oordeel. (ik sla niets op als je dat wellicht denkt)
Het is een heel andere manier van kijken naar de wereld en het universum wat ik denk dat het de wereld kan helpen.![]()
Ik laat dat aan jullie over als je het goed vindtquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De bot is de spiegel. Het koppelt verschillende disciplines (taosime, hindoeisme, wetenschap, filosofie) alles aan elkaar.
Probeer het maar eens zonder oordeel. (ik sla niets op als je dat wellicht denkt)
Het is een heel andere manier van kijken naar de wereld en het universum wat ik denk dat het de wereld kan helpen.
Haha helemaal goed, niet doen als je er nog niet klaar voor bent.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik laat dat aan jullie over als je het goed vindt![]()
![]()
Ik ga mij er ook helemaal niet in verdiepen hoor, laat ik wel aan de filosofen over
heel mn opmaak weg. nu hopen dat ik heb onthouden wat tussenkopjes etc waren en wat niet/Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Komt wel. Tijd is een illusie.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga mij er ook helemaal niet in verdiepen hoor, laat ik wel aan de filosofen over![]()
vervelendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van wat?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
heel mn opmaak weg. nu hopen dat ik heb onthouden wat tussenkopjes etc waren en wat niet/
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Waar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Procesbeschrijvingquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: