Hij is toch nog niet dood?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:48 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
ALLES VAN EMINEM MOET IN DE LIJST
Terwijl er zoveel geweldige hiphop is gemaakt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eminem na 2003 is vooral drama ja
Ik geef er even een trap tegenaan, mag dat?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Terwijl er zoveel geweldige hiphop is gemaakt.
een t-rap?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef er even een trap tegenaan, mag dat?
Ja, bijvoorbeeld Masta Ace & Marco Polo - Breukelen “Brooklyn”.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Terwijl er zoveel geweldige hiphop is gemaakt.
Nou alles gaat wat verquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:48 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
ALLES VAN EMINEM MOET IN DE LIJST
Hij zal er door de ontwikkelingen nu weer jaren blijven staan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:51 schreef LTVDK het volgende:
10 jaar geleden stond deze plaat nog op 271, vorig jaar stond die er niet eens meer in
quote:
Tommy toch?quote:
Oh my sweet summer childquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel lekker dat die Top 2000 zo Marco-vrij is gebleven, ondanks zijn vrijspraak. Moet je de stemmer toch nageven, ik heb hem gelukkig nog niet 1x gehoord.
Lucy in the sky with diamonds?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:55 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb bij de titel van dit nummer altijd een hele andere plaat in mijn kop, zo'n vaag hysterisch zweefnummer, volgens mij zo eentje van Bowie of The Beatles?
I am the Pinball Walrus?quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:55 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb bij de titel van dit nummer altijd een hele andere plaat in mijn kop, zo'n vaag hysterisch zweefnummer, volgens mij zo eentje van Bowie of The Beatles?
Nee joh, veel vager dan datquote:
Zoiets jaquote:
Dit zegt me niksquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:01 schreef Gretzl het volgende:
Ooooh was net niet op tijd wakker voor deze ultieme classic![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
1573 Walking In Memphis Marc Cohnquote:
Een van de leukere Coronaproductie van Even Tot Hierquote:
Oh nee dit had ik niet herkend. Daar heb ik gewoon dit voor nodig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een van de leukere Coronaproductie van Even Tot Hier![]()
Bekijk deze YouTube-video
@:pindakaasfanaticus zal dit wel beamen![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh nee dit had ik niet herkend. Daar heb ik gewoon dit voor nodig.
[ afbeelding ]
Sientje?quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Respect voor de man in de ijscowagen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:05 schreef Gretzl het volgende:
Nog even snel Scooter terughoren in de Top #ishetalbijnaWEEKEND
Maar Scooter is nu druk met raven.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:05 schreef Gretzl het volgende:
Nog even snel Scooter terughoren in de Top #ishetalbijnaWEEKEND
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |