Spoilersquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:31 schreef TLC het volgende:
Aan t eind snijdt hij zijn vader in stukken
Keep us posted!quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:32 schreef PippenScottie het volgende:
Het is mooi geweest. Morgen weer een dag.
Hopelijk goed nieuws uit het ziekenhuis![]()
Slaap lekker lieverds
Ik heb een cavia gehad, komt toch ook wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:31 schreef houdjemond het volgende:
Ik ken Youp trouwens persoonlijk, komt wel dichtbij zo.
Sterkte man en slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:32 schreef PippenScottie het volgende:
Slaap lekker lieverds
Truste Pippiequote:Op vrijdag 26 december 2025 02:32 schreef PippenScottie het volgende:
Slaap lekker lieverds
Zit niet zoveel vlees aanquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:32 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik heb een cavia gehad, komt toch ook wel dichtbij zo.
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:31 schreef houdjemond het volgende:
Ik ken Youp trouwens persoonlijk, komt wel dichtbij zo.
Jij altijd, ik kan je ook laten zien waar hij geboren is en heeft gewoondquote:
Geboren nog in A'dam toch, voordat ze naar t Gooi gingen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jij altijd, ik kan je ook laten zien waar hij geboren is en heeft gewoond
Leuk! Ik kan je aanwijzen waar Ab Klink heeft gewoond, maar dat heeft hier vrij weinig mee te makenquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jij altijd, ik kan je ook laten zien waar hij geboren is en heeft gewoond
Nope, Naarden. Zelfde ziekenhuis als ik, zit wel een paar jaar tussenquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geboren nog in A'dam toch, voordat ze naar t Gooi gingen?
Nou dan nemen we n00biedoobiedoo gewoon mee op de hele vip-tour.quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:35 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Leuk! Ik kan je aanwijzen waar Ab Klink heeft gewoond, maar dat heeft hier vrij weinig mee te maken.
Ahja, hij was de 1 na jongste dacht ik, dus zullen idd al wel verkast zijn toenquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nope, Naarden. Zelfde ziekenhuis als ik, zit wel een paar jaar tussen
Kan ook! Ik kan jullie trouwens ook aanwijzen waar Orlando Engelaar woont of in ieder geval heeft gewoond. En Adrie Moulijn, de vrouw van Coen Moulijn, loopt bij ons weleens in het winkelcentrum.quote:Op vrijdag 26 december 2025 02:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou dan nemen we n00biedoobiedoo gewoon mee op de hele vip-tour.
Dat is sowieso lastigquote:Op vrijdag 26 december 2025 02:37 schreef ok01 het volgende:
Weet nog dat mijn moeder een keer in de auto dit keihard opzette
Het was een prachtig moment
Ze leeft godzijdank nog, maar ik denk niet dat ik haar genoeg zal kunnen bedanken voor wat ze voor mij heeft gedaan allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |