"Ze heette Cheneya, Cheneya jaja"quote:
Ik ben meestal niet van blind en ik vind zowel Bente als Pommelien wel schoolvoorbeeld saai om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Blond is niet saai toch? En ik weet in ieder geval dat ze kunnen krijsen![]()
Zin an!quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gaat van Inkel
Weer
Alle
Luisteraars
Storen?
Wel bij Karafun, de concurrent. Hmm. Dan zing ik em wel een keer in de gay bar.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:06 schreef BillDauterive het volgende:
Domino staat ook niet in de karaokelijst bij Duke of Tokyo.
Godverquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat iemand je hele familie uitmoordt en dat jij dan niet weet wie van je vrienden het is geweest?
Als dít het nummer wordt dat volgend jaar van Bauer in de top 2000 gestemd wordt, dan luister ik écht niet meer. Ik wil al JAREN een lied van Bauer die lijst in, en dan zou men hiermee aankomen. Schandalig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:05 schreef Gretzl het volgende:
Ik verstond
Ze hield van verre landen
Van godverlaten stranden
Van wachten op Godot Bordeaux
En toen moest ik aan deze meezingbanger denken, ook een fave van jou @:ArnieAlberts?
Zie ik ergens in de komende jaren nog wel in de lijst opduiken, super populair in het Brabantse. Wat minder zwaar dan de klassieker van Guus
Bekijk deze YouTube-video
Als je blind bent, maakt het helemaal niet uit welke haarkleur ze hebben.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ben meestal niet van blind en ik vind zowel Bente als Pommelien wel schoolvoorbeeld saai om eerlijk te zijn
Ik heb haarkleur zelf nooit zo'n item gevonden. Ik vind dingen als lach en ogen veel belangrijker qua uiterlijk. Zolang het haar geen kleur van de regenboog is, vind ik het prima.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ben meestal niet van blind en ik vind zowel Bente als Pommelien wel schoolvoorbeeld saai om eerlijk te zijn
Goed je te zien gabberquote:
blauwe haren en 'Free Palestine' roependquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb haarkleur zelf nooit zo'n item gevonden. Ik vind dingen als lach en ogen veel belangrijker qua uiterlijk. Zolang het haar geen kleur van de regenboog is, vind ik het prima.
Trusten peacequote:Op vrijdag 26 december 2025 01:08 schreef peaceman het volgende:
De komende uren zijn niet geweldig voor mij. Ik vind het wel goed voor vandaag!
Veel plezier nog Ladies and people.
Gewoon 2 uur lang.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:08 schreef houdjemond het volgende:
Wat zijn de zuipregels tijdens Inkel dit jaar?
Heerlijke bas ja. Denk dat dat me destijds zo aangreep en de wat naïef klinkende zangstemquote:
die komen morgenochtend langsquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:08 schreef ok01 het volgende:
Ik haat dat Hall and Oates er niet in staan
Maar dit is wel een goed gebruik van een sample
quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:08 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Komt er op neer dat je een shotje moet nemen als die ademt
origineel van deze of uberhaupt niet?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:08 schreef ok01 het volgende:
Ik haat dat Hall and Oates er niet in staan
Maar dit is wel een goed gebruik van een sample
- Als hij in beeld komt je ogen bewerken met bleekquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:08 schreef houdjemond het volgende:
Dus ik en mijn paarse haar zijn af?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb haarkleur zelf nooit zo'n item gevonden. Ik vind dingen als lach en ogen veel belangrijker qua uiterlijk. Zolang het haar geen kleur van de regenboog is, vind ik het prima.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:08 schreef peaceman het volgende:
De komende uren zijn niet geweldig voor mij. Ik vind het wel goed voor vandaag!
Veel plezier nog Ladies and people.
Dankquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
- Als hij in beeld komt je ogen bewerken met bleek
- Ladies en gentlepeople = slok
- Publieksparticipatie = slok
- Walsje = atje
- Meedoen met TARA DARA DA = slok extra
...
Oh serieus? I cant go for that? of een anderequote:Op vrijdag 26 december 2025 01:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
die komen morgenochtend langs
Ook heerlijk om de groove zelf te spelen overigens van dit soort nummers.quote:
maneater, hun bestequote:Op vrijdag 26 december 2025 01:09 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh serieus? I cant go for that? of een andere
Blijkbaar staan ze er wel in, weet niet of dat met het origineel isquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
origineel van deze of uberhaupt niet?
Normaal hoeft een raar kleurtje niet zo van mij, maar Alissa is wel een uitzonderingquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En je pan!quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
zet je glas maar klaar voor volgend nummer dan
Eensquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ook heerlijk om de groove zelf te spelen overigens van dit soort nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |