quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het ontmoeten van de leukste vrouw in tijden bij een van de concerten van ons beider favoriete zangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in Antwerpen en de leuke maanden die we vervolgens intensief met elkaar om gingen (voor wat mogelijk is als je wel op enige afstand van elkaar woont). Tijdje fijn met haar gedate, maar nu is het wel over op datinggebied(en deze maand voelt het ook allemaal wel bitterzoet nu...
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dat is de dag van Suzan & Freek toch? Top dagquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
2026 wordt sowieso een raar en onvoorspelbaar jaar, maar wat mij betreft doen we die zaterdag pinkpop deze zomer ook samen
Mwah. Van beide kwam de eerste single uit in 2011.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:26 schreef MTheBassman het volgende:
Is dit een Ed Sheeran copycat of zo?
Thanksquote:
Waarvoor denk je dat hij die Zaterdag wilquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is de dag van Suzan & Freek toch? Top dag
Je kent Zevenskoop?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooooh Robert-Jan Stips, grootheid! En ook nog eens in Zevenskoop, mooie zaal
quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het ontmoeten van de leukste vrouw in tijden bij een van de concerten van ons beider favoriete zangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in Antwerpen en de leuke maanden die we vervolgens intensief met elkaar om gingen (voor wat mogelijk is als je wel op enige afstand van elkaar woont). Tijdje fijn met haar gedate, maar nu is het wel over op datinggebied(en deze maand voelt het ook allemaal wel bitterzoet nu...
)
Enorm jammer inderdaad. Maar jouw tijd komt zeker nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik herkende het daarna pas wat beterquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:27 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Mwah. Van beide kwam de eerste single uit in 2011.
Wat mij betreft ook!quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
2026 wordt sowieso een raar en onvoorspelbaar jaar, maar wat mij betreft doen we die zaterdag pinkpop deze zomer ook samen
Lul.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is de dag van Suzan & Freek toch? Top dag
Mijn favo biertje.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kent Zevenskoop?Dit was in de Foyer, wat ook gewoon schitterend is. Sinds een paar jaar zijn er in oktober-april ofzo matinee-concerten een keer per maand met best leuke artiesten. Echt een aanwinst voor Den Helder. Dit jaar/seizoen onder andere al naar Cato van Dijck van My Baby geweest.
En ze hebben er La Trappe Quadrupels voor ¤3,85
Ooit nog live gezien op Pinkpopquote:Op vrijdag 26 december 2025 00:27 schreef Gretzl het volgende:
Ben Howard was ook wel aardig op dreef vorig jaar op Live /s Live. En z'n absolute classic (deze dus) speelde ie na vele jaren weer eens live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |