Ja dat is voor mij wel de onbetwiste nr 1 pils van Nederlandquote:
Volgend jaar, zet in je agenda: Kerstbierfestival in Essen (aan de grens met Roosendaal).quote:Op donderdag 25 december 2025 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Keer op een festival in België hele weekend alleen maar Duvel gedronken. Het was een goed festival.
https://www.ad.nl/show/wi(...)gourmetten~a850aba0/quote:Op donderdag 25 december 2025 21:50 schreef Szura het volgende:
Wat is dat de hele tijd met Huub in de berichtjesbalk?
Duvel is net lekkere pils. Dat is de valkuilquote:Op donderdag 25 december 2025 22:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh god, Duvel.
Had een keer tijdens een verenigingsweekend in Brussel voorgenomen om bij de pubcrawl alleen maar Duvel te drinken.
Nou, dat ging dus niet helemaal goed
Alfa of Gulpener. Of Brand.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja dat is voor mij wel de onbetwiste nr 1 pils van Nederland
Ja, maar je bent weer te laatquote:Op donderdag 25 december 2025 22:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Deze toch?
[ afbeelding ]
Mwah. Ik dronk alleen maar Grolsch toen ik nog in Enschede woonde want op feestjes enzo hadden ze nooit ander bier. Dus op een gegeven moment was ik daar wel klaar mee of zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |