Doet me denken aan een sketch van Mitchell & Webbquote:Op donderdag 25 december 2025 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige week in de supermarkt ging een medewerkster voor een klant uitrekenen bij welke halve-liter-blikken hij het meeste alcohol voor zijn geld kreeg.![]()
Volgens mij ging ie naar huis naar het park met 8.6 Extreme.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan weet je al wel hoe laat het is ja.
It giet oan!quote:Op donderdag 25 december 2025 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn stamkroeg heeft HJ op de tap. Maar ik schakel na een aantal biertjes vaak over op flesjes Amstel want ik heb liever een flesje in mijn klauwen.
In mijn stamkroeg die gesloten is hadden ze flesjes HJ, dat was altijd genieten.
[ afbeelding ]
Gewone lager is ongever ¤0.90 per blik en de haze lager (mijn favoriet) iets van ¤1.10 dus niks mis meequote:
Klassieker, ik was meer van de gulpener gladiator in de hoogtijdagenquote:Op donderdag 25 december 2025 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij ging ie naar huis naar het park met 8.6 Extreme.
Wow dat valt idd mee. Vriend van me is aan het emigreren naar Zweden en zat te zeiken over de bierprijzenquote:Op donderdag 25 december 2025 22:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gewone lager is ongever ¤0.90 per blik en de haze lager (mijn favoriet) iets van ¤1.10 dus niks mis mee
Ze sponsoren veel rock festivals ook, dus dubbel win
Jolke.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn stamkroeg heeft HJ op de tap. Maar ik schakel na een aantal biertjes vaak over op flesjes Amstel want ik heb liever een flesje in mijn klauwen.
In mijn stamkroeg die gesloten is hadden ze flesjes HJ, dat was altijd genieten.
[ afbeelding ]
ROCK 'N GROHLSCH!quote:
Avondquote:
Blond bier?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 25 december 2025 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige week in de supermarkt ging een medewerkster voor een klant uitrekenen bij welke halve-liter-blikken hij het meeste alcohol voor zijn geld kreeg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |