30 euro entree. Hoeveel drankmuntjes krijg je ermee?quote:Op donderdag 25 december 2025 22:13 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Volgend jaar, zet in je agenda: Kerstbierfestival in Essen (aan de grens met Roosendaal).
In een sporthal met TL-licht. Oude mannen met grote flessen. Geen sfeer. Maar toch..
Hier in Den Helder is Amstel de standaard. Meh.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mwah. Ik dronk alleen maar Grolsch toen ik nog in Enschede woonde want op feestjes enzo hadden ze nooit ander bier. Dus op een gegeven moment was ik daar wel klaar mee of zo.
jezus dat is duur gewordenquote:Op donderdag 25 december 2025 22:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
30 euro entree. Hoeveel drankmuntjes krijg je ermee?
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier in Den Helder is Amstel de standaard. Meh.
quote:Op donderdag 25 december 2025 22:17 schreef Berkery het volgende:
Simply Red heb ik ooit gezien in het voorprogramma van de Simple Minds. Toen hadden net 1 hit ofzo.
slimquote:Op donderdag 25 december 2025 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige week in de supermarkt ging een medewerkster voor een klant uitrekenen bij welke halve-liter-blikken hij het meeste alcohol voor zijn geld kreeg.![]()
Dan weet je al wel hoe laat het is ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige week in de supermarkt ging een medewerkster voor een klant uitrekenen bij welke halve-liter-blikken hij het meeste alcohol voor zijn geld kreeg.![]()
Dat geloof ik graagquote:Op donderdag 25 december 2025 22:17 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
jezus dat is duur geworden
kaartjes ook heel snel uitverkocht, staat ook bekend als gerenommeerd festival
na een paar uur is het één grote chaos
maar wel gezellig
Duur?quote:Op donderdag 25 december 2025 22:16 schreef Evenstar het volgende:
In Zweden is dit nu mijn favoriet
[ afbeelding ]
Mijn stamkroeg heeft HJ op de tap. Maar ik schakel na een aantal biertjes vaak over op flesjes Amstel want ik heb liever een flesje in mijn klauwen.quote:
Ze hadden het wat simpeler kunnen houden.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:17 schreef Berkery het volgende:
Simply Red heb ik ooit gezien in het voorprogramma van de Simple Minds. Toen hadden net 1 hit ofzo.
Gaat lekker bij de NPO vandaag.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:03 schreef Gretzl het volgende:
Drama op scrobblegebied…
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |