Hoe kan een notering ervoor zorgen dat er 500 posts worden ontnomen?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:55 schreef Tussle266 het volgende:
Weet je wat ik het meest jammere aan deze notering vind? Dat het ons zo'n 500 posts per jaar heeft ontnomen.
Dat kan @Gretzl je vanavond na zijn diner haarfijn uitleggen.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe kan een notering ervoor zorgen dat er 500 posts worden ontnomen?
Zuigen is een kunst.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe kan een notering ervoor zorgen dat er 500 posts worden ontnomen?
Gaat even uit d’r Bolquote:
Alleen vanavond??quote:Op donderdag 25 december 2025 18:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vanavond stink ik even uit m'n hol
Hear fucking hear.quote:Op donderdag 25 december 2025 18:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Altijd nog beter dit dan dat je die onzin met Kriss Kross, Donnie en Tino Martin erbij krijgt
Het is gewoon een vraag. Dat jij dat als zuigen bestempelt is erg jammer. Zie ook niet wat je ermee wil bereikenquote:
Hij wil juist geen verhouding met haar, maar zij wel met hemquote:Op donderdag 25 december 2025 18:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Liedje over leraar/leerling verhouding.... foei
Voor corona wilde ik dat ook niet....quote:
Ik ken jou, jij kent mij. Ik ga niet met je in discussie of zo.quote:Op donderdag 25 december 2025 18:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is gewoon een vraag. Dat jij dat als zuigen bestempelt is erg jammer. Zie ook niet wat je ermee wil bereiken
Met blauwe ramen, blauwe Corvette voor de deur. Dat had Chris allemaal niet. Wel fotomodellen. Dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 25 december 2025 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gabry Ponte kwam ook wel eens een blauw hotel tegen
Graag gedaan!quote:
Eigenlijk niet eerlijk gezegd.quote:
Maar je reageert wel aanvallend.quote:Ik ga niet met je in discussie of zo.
Dat lijkt me het verstandigste.quote:Wat ik er eventueel mee zou willen bereiken is volledig off-topic dus ik laat het hierbij.
Misschien nog kleine quizbonus erbijquote:Op donderdag 25 december 2025 18:19 schreef Tussle266 het volgende:
OutKast had keuzelijstuitbreiding. Desondanks beide noteringen flink omhoog. Meestal werkt het niet zo.
Kan je beter Tyrone even bellenquote:Op donderdag 25 december 2025 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik een willekeurig nummertje aanzet denk ik niet dat ik Erykah Badu
Goede verklaring, wist ik niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 18:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien nog kleine quizbonus erbij
Tyrone deed het ook niet, die kwam Andre helpen verhuizen.quote:Op donderdag 25 december 2025 18:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan je beter Tyrone even bellen
Best hoor. Ik ben weg. Bye alle T2000 Liefhebbers!quote:Op donderdag 25 december 2025 18:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk niet eerlijk gezegd.
[..]
Maar je reageert wel aanvallend.
[..]
Dat lijkt me het verstandigste.
Er waren eerder al slechtere covers die ook veel geld opbrachten? (Hoi Jonas Blue)quote:Op donderdag 25 december 2025 18:27 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Waarom heeft Tracy dit goed gevonden
Nee dan heb ik liever The Rembrandts.quote:Op donderdag 25 december 2025 18:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
En dan nu losgaan op REM
Muziekweetje: dit was bijna de introtune geworden van Friends.
The Rembrandts hebben zelf een pleurishekel aan dat liedje. Maar de royalties zijn een érg fijne troostquote:Op donderdag 25 december 2025 18:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nee dan heb ik liever The Rembrandts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |