Och, er staat wel meer overbodig in de lijst. Die hoop heb ik een jaar of tien geleden al opgegevenquote:Op donderdag 25 december 2025 17:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dankzij 5 overbodige S&F platen
Dat dus... is gewoon echt een liefhebber en down to earth...quote:Op donderdag 25 december 2025 17:52 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Emmely vind ik wel de allerleukste
Absoluut.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:52 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Emmely vind ik wel de allerleukste
Down to earth zou niet mijn omschrijving zijn, liefhebber welquote:Op donderdag 25 december 2025 17:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat dus... is gewoon echt een liefhebber en down to earth...
In vergelijking met andere DJ's is ze wel down to earth.... geen egoquote:Op donderdag 25 december 2025 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Down to earth zou niet mijn omschrijving zijn, liefhebber wel
Vraag me oprecht af of er nog Nationals in de lijst staan volgend jaar.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wel flauw dat I Need My Girl naar de laatste nacht is gedegradeerd
Fijn dat Eefje de Visser er nog niet instaat dan!quote:Op donderdag 25 december 2025 17:55 schreef Tussle266 het volgende:
Weet je wat ik het meest jammere aan deze notering vind? Dat het ons zo'n 500 posts per jaar heeft ontnomen.
Als I need my girl wegvalt dan zal deze wel ocerlevenquote:Op donderdag 25 december 2025 17:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af of er nog Nationals in de lijst staan volgend jaar.
Maar het laat wel zien dat dit 100% stemactiemuziek is.
Dan zijn wij het niet eens, ze vindt zichzelf duidelijk best leukquote:Op donderdag 25 december 2025 17:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In vergelijking met andere DJ's is ze wel down to earth.... geen ego
Tja voor één van de grootste namen in de Indierock scene moet ook wel plek zijn onderin een mainstream allertijden lijstquote:Op donderdag 25 december 2025 17:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af of er nog Nationals in de lijst staan volgend jaar.
Maar het laat wel zien dat dit 100% stemactiemuziek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |