en dan boos worden om de vergelijkingquote:Op donderdag 25 december 2025 17:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Veldhuis & Kemper was toch echt wel de Acda en de Munnik kopie destijds....
Willen meeliften op het succes van een duo met & in de naam....
Deze man weetquote:Op donderdag 25 december 2025 17:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Love on the Rocks....
Origineel van korn is beter @:Poppejans1.4
Iets met wansmaak dat de lijst binnen is gedrongen en zich uitspreidt als een gezwelquote:
Vijf hele plaatsenquote:Op donderdag 25 december 2025 17:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Iets met wansmaak dat de lijst binnen is gedrongen en zich uitspreidt als een gezwel
Ja, dankzij 5 overbodige S&F platenquote:
Ik ben groot voorstander van meer Korn in de lijst...quote:
5 maar...?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dankzij 5 overbodige S&F platen
Dat gaat nooit gebeurenquote:Op donderdag 25 december 2025 17:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben groot voorstander van meer Korn in de lijst...
quote:
Eens!quote:Op donderdag 25 december 2025 17:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zag dat New York Minute veel te laag staat in deze lijst.... Schandalig...
Op gestemd in de snob!quote:Op donderdag 25 december 2025 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Nederland is gewoon Blind
Valt wel mee joh, hij kan niet lager staan dan in 2023.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zag dat New York Minute veel te laag staat in deze lijst.... Schandalig...
Hierna komt gelukkig Emmelyquote:Op donderdag 25 december 2025 17:49 schreef Bargehassus het volgende:
Dag Ruud! Je wordt niet gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |