Haha. Ouder dan ik je op basis van je voorkomen had ingeschat. Tis een vermomd compliment hahaquote:
Ben ooit nog in de vliert met sintelbaan geweest.quote:Op donderdag 25 december 2025 14:56 schreef camilero het volgende:
[..]
Den Bosch nog met 3-0 van Ajax zien winnen.
Die hebben nog veel meer genot in deze lijst staanquote:Op donderdag 25 december 2025 15:02 schreef Gunner het volgende:
Kak. Nirvana gemist om twaalf uur al.
Ik heb Spinvis afgelopen jaar voor het eerst live gezien. Record Store Day in Velvet Amsterdam.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:03 schreef Gretzl het volgende:
Het nieuwe babyolifantje in Artis moet natuurlijk Stefan of Ronnie heten, naar een van de Spinvis-classics
Bekijk deze YouTube-video
De beesten in Artis krijgen überhaupt geen namen meer my dude.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:03 schreef Gretzl het volgende:
Het nieuwe babyolifantje in Artis moet natuurlijk Stefan of Ronnie heten, naar een van de Spinvis-classics
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb dit jaar voor het eerst een fysiek setlist ontvangen tijdens /na een optredenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, nog even een setlistje op setlist.fm invoeren.
Ow ja ik moet nog een oudejaarslot kopen, meteen doenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:08 schreef TLC het volgende:
Wordt dit topic ook mede mogelijk gemaakt door de Staatsloterij ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |