Haha. Ouder dan ik je op basis van je voorkomen had ingeschat. Tis een vermomd compliment hahaquote:
Ben ooit nog in de vliert met sintelbaan geweest.quote:Op donderdag 25 december 2025 14:56 schreef camilero het volgende:
[..]
Den Bosch nog met 3-0 van Ajax zien winnen.
Die hebben nog veel meer genot in deze lijst staanquote:Op donderdag 25 december 2025 15:02 schreef Gunner het volgende:
Kak. Nirvana gemist om twaalf uur al.
Ik heb Spinvis afgelopen jaar voor het eerst live gezien. Record Store Day in Velvet Amsterdam.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:03 schreef Gretzl het volgende:
Het nieuwe babyolifantje in Artis moet natuurlijk Stefan of Ronnie heten, naar een van de Spinvis-classics
Bekijk deze YouTube-video
De beesten in Artis krijgen überhaupt geen namen meer my dude.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:03 schreef Gretzl het volgende:
Het nieuwe babyolifantje in Artis moet natuurlijk Stefan of Ronnie heten, naar een van de Spinvis-classics
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb dit jaar voor het eerst een fysiek setlist ontvangen tijdens /na een optredenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, nog even een setlistje op setlist.fm invoeren.
Ow ja ik moet nog een oudejaarslot kopen, meteen doenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:08 schreef TLC het volgende:
Wordt dit topic ook mede mogelijk gemaakt door de Staatsloterij ?
Ik kan me wel een Staatsloterij advertentie op dit forum herinneren toevallig.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:08 schreef TLC het volgende:
Nee. Alleen door FOK!kers.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:08 schreef TLC het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2025 15:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar voor het eerst een fysiek setlist ontvangen tijdens /na een optreden
Was een stemplaat. Nothing in the way.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:03 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Die hebben nog veel meer genot in deze lijst staan
Ik zou er wel 10 boven zetten, maar het is wel de vrolijkste.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:08 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Vind dit wel de leukste Fatboy
Heeeerlijk die muziek
Geheel eensquote:Op donderdag 25 december 2025 15:10 schreef Solotovski het volgende:
Fatboy had vaker in de lijst mogen staan imo
Netjes.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van de veertien bands die ik gisteravond zag heb ik elf setlists bemachtigd
Zal er vele honderden hebben in de acht ordners met mijn concertickets en andere aandenkens.
Behoorlijk obscuurquote:Op donderdag 25 december 2025 15:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Netjes.
Mijn setlist is van James Brunner. Onbekend, maar het zal wat zijn als hij over een paar jaar wereldberoemd is, heb ik mooi een setlist van hem..
Dat bandje waar hij in de jaren 80 in zat ook. Maar ja, Nederland...quote:Op donderdag 25 december 2025 15:10 schreef Solotovski het volgende:
Fatboy had vaker in de lijst mogen staan imo
Jammer dat geen van de leden Martin heet.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:12 schreef camilero het volgende:
[..]
Dat bandje waar hij in de jaren 80 in zat ook. Maar ja, Nederland...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |