Live Aid had ik ook wel bij willen zijn, maar ja, ik mocht niet alleen als peuterquote:Op donderdag 25 december 2025 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds belachelijk dat mijn ouders me niet meenamen naar Foo Fighters op Pukkelpop in 1995.
Driemaal dezelfde grap, ik zag hem ook aankomenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben geen expert maar volgens mij is koffie voor een baby niet zo goed
Ik mocht als achtjarige nog steeds niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Live Aid had ik ook wel bij willen zijn, maar ja, ik mocht niet alleen als peuter
Flesje rum mee voor de kleine?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Driemaal dezelfde grap, ik zag hem ook aankomen
Ik zeg wel altijd 'voor de kleine hebben we zelf iets' als we bestellen
Heb je echt een pop die praat?quote:
Boycotten die lijst.quote:
Is het raar dat ik geen idee heb wie dit is?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:56 schreef alopio het volgende:
Toch fijn dat Maarten van Roozendaal al aangeeft dat hij niet een actie hoeft als hij uit de lijst dreigt te vallen
1809 ??quote:Op donderdag 25 december 2025 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, nog wel een stemplaat aan t eind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |