Helemaal zit hij niet op FOK!?quote:Op donderdag 25 december 2025 14:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hij zet een IKEA kast in elkaar
Lukt niet echt vandaag he Kat bolkt hardquote:
Verstandige manquote:
Planten dood ?quote:Op donderdag 25 december 2025 14:48 schreef Lovely het volgende:
Je kan het meteen merken, dat de zon niet meer naar binnen schijnt.
Nee, voelt kouder aan in huisquote:
Noem je ons nou onverstandig?quote:
Kijk even naar het aantal punten van jou vandaagquote:Op donderdag 25 december 2025 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lukt niet echt vandaag he Kat bolkt hard
Oja, dat zeker iddquote:
Ja, mezelf ookquote:Op donderdag 25 december 2025 14:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Noem je ons nou onverstandig?
[..]
Kijk even naar het aantal punten van jou vandaag
Daar heeft hij FOK! Niet voor nodig. Die man lijkt de hele dag kattenfilmpjes en auto’s + horloges op internet. (Als hij niet werkt)quote:Op donderdag 25 december 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, mezelf ook![]()
Maar nu kan hij klusjes doen anders was hij ook verslaafd aan het bolken en kwam die kast niet af
quote:Op donderdag 25 december 2025 14:49 schreef kree het volgende:
ik zat ff na te gaan wat ik in moment dan maar weer doe.
LOL vinden jullie dit beetje narcistisch ofzo denk ik dan?
https://suno.com/s/S9f9KiOopoujarOf
Hoop wel dat jullie beetje snappen, want ik probeer hier ff wat mee en heb al die teksten niet zelf geschreven. Wel beetje aangepast.
Maar mijn hele idee was, van eens kijken wat AI ermee doet.
Naja het maakt wat grappigs iig. en een idee.
Goeie live muziek zou ik het niet noemen.
Gezellig stel zijn julliequote:Op donderdag 25 december 2025 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar heeft hij FOK! Niet voor nodig. Die man lijkt de hele dag kattenfilmpjes en auto’s + horloges op internet. (Als hij niet werkt)
quote:Op donderdag 25 december 2025 14:53 schreef laforest het volgende:
Met kerst is hier drukker dan andere dagen.
tja zie edit he, ik vond het wel leuk. maar wil ook niet dat jullie me verkeerd begrijpen als persoon die ik echt ben in het echt ookquote:
Je bent er maar druk mee of laat ik zaggen AI is er maar druk meequote:Op donderdag 25 december 2025 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
tja zie edit he, ik vond het wel leuk. maar wil ook niet dat jullie me verkeerd begrijpen als persoon die ik echt ben in het echt ook
Veel plezierquote:Op donderdag 25 december 2025 14:54 schreef laforest het volgende:
Hoi en ook weer doei. Ik ga nu naar mijn schoonouders
Fijne dag Laf, ik heb mijn bezoekje er al op zitten. Morgen weerquote:Op donderdag 25 december 2025 14:54 schreef laforest het volgende:
Hoi en ook weer doei. Ik ga nu naar mijn schoonouders
Bij openhaard kadootjes uitpakken voor de kleinequote:
Hey Mutske, hoe gaat het?quote:
Oh leukquote:Op donderdag 25 december 2025 14:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Bij openhaard kadootjes uitpakken voor de kleine
Thanks
Ik moet daar zo om lachenquote:
Is ook wel een grappige smileyquote:
nou aan de ene kant vind ik dat AI dus heel interessant en wat het kan. Daarom probeer ik het wel en kijk wat het doet ook. nu.quote:Op donderdag 25 december 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee of laat ik zaggen AI is er maar druk mee
quote:
Ben het wel met je eens hoor, maar mensen worden al dommer door internet, vooral de jeugdquote:Op donderdag 25 december 2025 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou aan de ene kant vind ik dat AI dus heel interessant en wat het kan. Daarom probeer ik het wel en kijk wat het doet ook. nu.
aan de andere kant en dat is meer realistisch, dat ik denk dat AI mensen uiteindelijk dommer maakt. want AI put uit gegevens uit internet en wat mensen openbaar zetten.
Oke denk volgende scenario.
Mensen gebruiken AI en zetten dat weer op internet, dat is dus info al van AI. Dan leert AI dus ook niet meer?
Ik denk het kan geen menselijk denken vervangen, het makkelijker maken voor sommige dingen mss wel.
maar zeker met creativiteit, als muziek dus. zeer mijn twijfels over.
Bovendien creëert het een 1 zelfde iets wat iedereen nagaat, en je wil niet weten hoe ik daar tegen ben.
Mensen moeten zelf hun mening expressie hobby of wat dan ook kunnen uiten. en dat is altijd beste.
Maar wat ik zeg, ik wil er wel van op de hoogte blijven.
Zit je me uit te lachen hier?quote:
Lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |