Hij gaat straks waarschijnlijk zeggen dat het niet klopt.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, die weet hoe dit afloopt
Dus vanavond een chagrijnige kater aan de eettafel vanwege tegenslagen met de IKEA kast. aiiii.
quote:Op donderdag 25 december 2025 13:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij gaat straks waarschijnlijk zeggen dat het niet klopt.
Dat is voor de export.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik snap niet waarom er Argentijns en Iers rundvlees in de schappen liggen terwijl Nederland overloopt van de runderen
@mario390 moet daar emigreren als onderdeel van een levend kerststalquote:Op donderdag 25 december 2025 13:51 schreef maily het volgende:
@:Homijn; ook voor de OP
[ afbeelding ]
“Het kon niet anders dus heb het maar zo gedaan”quote:Op donderdag 25 december 2025 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik ook vaak van: dit klopt niet, die volgorde is onlogisch. Waarom nu eerst de bovenkant?
En naderhand blijkt het juist prima uit te pakken.
In Torn heb ik een heel zeldzaam caganer beeldje gevondenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:51 schreef maily het volgende:
@:Homijn; ook voor de OP
[ afbeelding ]
Met als gevolg een hele zichtbare kier langs de kastdeur.....quote:Op donderdag 25 december 2025 13:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Het kon niet anders dus heb het maar zo gedaan”
zo herkenbaar en ruzie met elkaar, van dit moet eerst en dan dat en balblablaquote:Op donderdag 25 december 2025 13:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij gaat straks waarschijnlijk zeggen dat het niet klopt.
Precies!quote:Op donderdag 25 december 2025 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met als gevolg een hele zichtbare kier langs de kastdeur.....
🤞🏼 succesquote:Op donderdag 25 december 2025 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd om aan de slag te gaan: wasmachine uitruimen en opruimen.
quote:Op donderdag 25 december 2025 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd om aan de slag te gaan: wasmachine uitruimen en opruimen.
Hoera!quote:Op donderdag 25 december 2025 13:55 schreef KoningWouter het volgende:
Zojuist heb ik mijn eerste post op LinkedIn gedaan.
owh zet wel gelijk uit dat je van recruiters alles op je mail krijgt.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:55 schreef KoningWouter het volgende:
Zojuist heb ik mijn eerste post op LinkedIn gedaan.
Eensquote:Op donderdag 25 december 2025 13:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja moet toch wat nu ik eindelijk eens beter ben en aan het werk wil
quote:Op donderdag 25 december 2025 13:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja moet toch wat nu ik eindelijk eens beter ben en aan het werk wil
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-12-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Wat is erquote:
nog geen schroefjes over of ruzie over hoe wat moet?quote:
Wij maken nooit ruziequote:Op donderdag 25 december 2025 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
nog geen schroefjes over of ruzie over hoe wat moet?
result katje
Zit kater ook op FOK?quote:
Nee hij zet een IKEA kast in elkaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |