Die link had ik even gemistquote:Op donderdag 25 december 2025 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, Fogel is de aanleiding van het huidige onderwerp
Ja Fogel is kleiner gaan wonen en toen ging het over spullen moeten wegdoen en voor je het weet heb je het over milieustraten, opruimstrategie en dozen vol snoerenquote:
haha lol bij mij was het andersom, woonde heel klein in zomerhuisje.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja Fogel is kleiner gaan wonen en toen ging het over spullen moeten wegdoen en voor je het weet heb je het over milieustraten en dozen vol snoeren
quote:
Nee, is ook nooit de bedoeling geweest. Heel veel verkocht en ook naar de stort gebracht.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kon je alle spullen wel kwijt? Of heb je heel veel moeten wegdoen?
Ben je blij met je nieuwe plek? Voel je je thuis?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, is ook nooit de bedoeling geweest. Heel veel verkocht en ook naar de stort gebracht.
Ja en jaquote:Op donderdag 25 december 2025 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben je blij met je nieuwe plek? Voel je je thuis?
ik heb ff de hele context gemist? linkje naar post of heeeele korte samenvatting?quote:
#212 vorige topicquote:Op donderdag 25 december 2025 13:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb ff de hele context gemist? linkje naar post of heeeele korte samenvatting?
Ik zou even een eindje gaan wandelen ofzo. Oud papier wegbrengenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
Kater gaat een IKEA kast in elkaar zetten. Ik bemoei even niet.
Dat kan niet misgaan, gewoon de aanwijzingen in de plaatjes volgen.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
tip want "wij technische personen" doen dat zo even zonder handleiding.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
Of gaan opruimen.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou even een eindje gaan wandelen ofzo. Oud papier wegbrengen
Dat kan hij dus nietquote:Op donderdag 25 december 2025 13:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan niet misgaan, gewoon de aanwijzingen in de plaatjes volgen.
En.dan staan er twee poppetjes. Run @Moeraskatquote:Op donderdag 25 december 2025 13:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan niet misgaan, gewoon de aanwijzingen in de plaatjes volgen.
quote:Op donderdag 25 december 2025 13:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou even een eindje gaan wandelen ofzo. Oud papier wegbrengen
quote:Op donderdag 25 december 2025 13:47 schreef maily het volgende:
[..]
En.dan staan er twee poppetjes. Run @:Moeraskat
quote:
Die heeft zich opgesloten in haar kamer. Heel sneakyquote:Op donderdag 25 december 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Als kitten nu meehelpt met die IKEA kast, is dat een idee?
Oh, die weet hoe dit aflooptquote:Op donderdag 25 december 2025 13:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die heeft zich opgesloten in haar kamer. Heel sneaky
hahahahaquote:Op donderdag 25 december 2025 13:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, die weet hoe dit afloopt
Dus vanavond een chagrijnige kater aan de eettafel vanwege tegenslagen met de IKEA kast. aiiii.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |