#212 vorige topicquote:Op donderdag 25 december 2025 13:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb ff de hele context gemist? linkje naar post of heeeele korte samenvatting?
Ik zou even een eindje gaan wandelen ofzo. Oud papier wegbrengenquote:Op donderdag 25 december 2025 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
Kater gaat een IKEA kast in elkaar zetten. Ik bemoei even niet.
Dat kan niet misgaan, gewoon de aanwijzingen in de plaatjes volgen.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
tip want "wij technische personen" doen dat zo even zonder handleiding.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
Of gaan opruimen.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou even een eindje gaan wandelen ofzo. Oud papier wegbrengen
Dat kan hij dus nietquote:Op donderdag 25 december 2025 13:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan niet misgaan, gewoon de aanwijzingen in de plaatjes volgen.
En.dan staan er twee poppetjes. Run @Moeraskatquote:Op donderdag 25 december 2025 13:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan niet misgaan, gewoon de aanwijzingen in de plaatjes volgen.
quote:Op donderdag 25 december 2025 13:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou even een eindje gaan wandelen ofzo. Oud papier wegbrengen
quote:Op donderdag 25 december 2025 13:47 schreef maily het volgende:
[..]
En.dan staan er twee poppetjes. Run @:Moeraskat
quote:
Die heeft zich opgesloten in haar kamer. Heel sneakyquote:Op donderdag 25 december 2025 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Als kitten nu meehelpt met die IKEA kast, is dat een idee?
Oh, die weet hoe dit aflooptquote:Op donderdag 25 december 2025 13:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die heeft zich opgesloten in haar kamer. Heel sneaky
hahahahaquote:Op donderdag 25 december 2025 13:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, die weet hoe dit afloopt
Dus vanavond een chagrijnige kater aan de eettafel vanwege tegenslagen met de IKEA kast. aiiii.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |