Wist je trouwens dat het genie Burial een nummer van Ilse heeft gesampled in zijn magnum opus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Reo Speedwagon >quote:Op donderdag 25 december 2025 12:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Speed of Sound > Speed of Light
Witch Doctor hersenloos beuken genotquote:Op donderdag 25 december 2025 12:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Chef'Special is nog wel te negeren.
De Staat, dat is kutmuziek.
1 keer in de zoveel tije een circlepit op Witch Doctor is stiekem wel lekker. Verder is het wel een beetje inhoudsloos ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Chef'Special is nog wel te negeren.
De Staat, dat is kutmuziek.
Lekker man, polonaise en stagediven op Echoesquote:Op donderdag 25 december 2025 12:03 schreef Gretzl het volgende:
Staan op Fansale nu twee Top 2000 cafékaartjes te koop voor het (nachtelijk) blokje met Echoes. Snap ik wel![]()
Maar ze komt niet uit de Achterhoek.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:49 schreef alopio het volgende:
Ik heb een passief agressieve haat voor Ilse de Lange
Dat actje van haar, dat gespeelde “ik ben een lief onnozel meisje uit de achterhoek” dat extra aangezet accent.
Verdwijn ILSE verdwijn
Inb4 de Oh ja deze.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:08 schreef MTheBassman het volgende:
Denk jij dat je de Robert Cray Band?
Speed Kingquote:Op donderdag 25 december 2025 12:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Speed of Sound > Speed of Light
Nee die had ik al eerder toen je mij de tekst even gafquote:
Ik niet echt.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, wie heeft hier een aantrekkelijke buurvrouw?
7.5quote:Op donderdag 25 december 2025 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scheefpoeper Ruben van Gucht vindt het denk ik een leuk liedje.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:10 schreef Bargehassus het volgende:
Vreemd gaan. Wees er maar trots op.
Ik BEN de aantrekkelijke buurvrouw uiteraard.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |