abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219719804
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 10:12 schreef r_one het volgende:

[..]
Stel jezelf dan nu een nieuw einddoel. Bouw het uit.
Dan stel ik nu misschien een domme vraag maar ik stel hem toch, wat is er zo zwaar aan een juridische strijd met K dat ik assertiever en weerbaarder moet worden?
pi_219719932
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 12:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dan stel ik nu misschien een domme vraag maar ik stel hem toch, wat is er zo zwaar aan een juridische strijd met K dat ik assertiever en weerbaarder moet worden?
Omdat je als eiser in een geding je vordering stevig moet onderbouwen, dat is bijna onmogelijk zonder K daarbij te ontzien.

Als ik nu al zie hoe jij van slag raakt uit angst hoe K zou kúnnen gaan reageren op bepaalde situaties, zie ik jou dat niet volhouden.

Daarnaast zal K helemaal alles uit de kast trekken om jou onderuit te halen. Ze kent jouw Achilleshiel.

Bij een strafzaak kon jij nog achteroverleunen, het OM confronteert en vangt de ergste klappen wel op. Maar bij een civielrechtelijke zaak ben JIJ de procespartij. En daarmee ook schietschijf.

Procederen vereist een bepaalde mate van olifantenhuid.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219720019
Het was overigens helemaal geen domme vraag hoor.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219720080
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 12:44 schreef r_one het volgende:

[..]
Omdat je als eiser in een geding je vordering stevig moet onderbouwen, dat is bijna onmogelijk zonder K daarbij te ontzien.

Als ik nu al zie hoe jij van slag raakt uit angst hoe K zou kúnnen gaan reageren op bepaalde situaties, zie ik jou dat niet volhouden.

Daarnaast zal K helemaal alles uit de kast trekken om jou onderuit te halen. Ze kent jouw Achilleshiel.

Bij een strafzaak kon jij nog achteroverleunen, het OM confronteert en vangt de ergste klappen wel op. Maar bij een civielrechtelijke zaak ben JIJ de procespartij. En daarmee ook schietschijf.

Procederen vereist een bepaalde mate van olifantenhuid.
Hmm ja dat begrijp ik maar een K kan toch niet in een rechtbank de suïcide kaart gaan spelen, daar trapt toch geen rechter in(denk ik)
En ja @greysbones geeft ook duidelijk aan dat ik K nog teveel met fluwelen handschoenen aan pak en dat terwijl ik voor mijn doen best lomp reageerde, daar valt nog winst op te boeken
pi_219720114
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 13:04 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Hmm ja dat begrijp ik maar een K kan toch niet in een rechtbank de suïcide kaart gaan spelen, daar trapt toch geen rechter in(denk ik)
Moet jij eens opletten .... :Y
(niet dat een rechter daar intrapt, het is om jou te beïnvloeden, niet om de rechter te beïnvloeden)

En anders komt ze je wel buiten de rechtbank opzoeken om het je in te peperen.
quote:
En ja @:greysbones geeft ook duidelijk aan dat ik K nog teveel met fluwelen handschoenen aan pak en dat terwijl ik voor mijn doen best lomp reageerde, daar valt nog winst op te boeken
Dat is exact wat ik ook al probeerde bij jij in te masseren. Maar dan gaat al snel jouw angst voor een derde suicide opspelen en haak je af.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 09:44 schreef Cupfighter het volgende:
Dat zit ze nog wel

Ik kan die tactiek niet toepassen , als ze het doet kan ik weer opnieuw beginnen bij de GGZ, ik heb eindelijk Melanie verwerkt, dit is een gevoelige snaar bij mij en dat weet ze goed
.
pi_219720146
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 13:09 schreef r_one het volgende:

[..]
Moet jij eens opletten .... :Y
(niet dat een rechter daar intrapt, het is om jou te beïnvloeden, niet om de rechter te beïnvloeden)

En anders komt ze je wel buiten de rechtbank opzoeken om het je in te peperen.
[..]
Dat is exact wat ik ook al probeerde bij jij in te masseren. Maar dan gaat al snel jouw angst voor een derde suicide opspelen en haak je af.
Ik heb geen idee hoe het er in de rechtbank er aan toe gaat bij dit soort zaken

Ja die angst voor een suïcide is er zeker en K pepert me het er nu al dat dat mijn schuld gaat zijn al weet ik natuurlijk wel dat ik daar nooit schuldig aan kan zijn
pi_219720331
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 13:13 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb geen idee hoe het er in de rechtbank er aan toe gaat bij dit soort zaken
überhaupt wel eens in een rechtbank of bij een rechtszaak geweest?
quote:
Ja die angst voor een suïcide is er zeker en K pepert me het er nu al dat dat mijn schuld gaat zijn al weet ik natuurlijk wel dat ik daar nooit schuldig aan kan zijn
Tja, ik kan mezelf wel weer blijven herhalen maar je zegt het nu zelf ook al met je laatste zin.

Nu nog beklijven en daarnaar handelen ....
.
pi_219720443
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 13:38 schreef r_one het volgende:

[..]
überhaupt wel eens in een rechtbank of bij een rechtszaak geweest?
[..]
Tja, ik kan mezelf wel weer blijven herhalen maar je zegt het nu zelf ook al met je laatste zin.

Nu nog beklijven en daarnaar handelen ....
30 jaar geleden of zo daar weet ik niks meer van
pi_219720499
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 13:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
30 jaar geleden of zo daar weet ik niks meer van
Anders ga je gezellig eens een keertje mee joh :D
.
pi_219722113
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 13:56 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik wil wel mee *O* :P
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219722213
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 13:56 schreef r_one het volgende:

[..]
Fok-meet in de rechtbank
pi_219723491
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 16:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik wil wel mee *O* :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Fok-meet in de rechtbank
Iedereen is welkom :s)
.
pi_219723621
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 19:28 schreef r_one het volgende:

[..]
[..]
Iedereen is welkom :s)
Ik heb een lichtelijk vrees voor rechtzaken ;)

Maar dat is niet voor dit topic
pi_219723677
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb een lichtelijk vrees voor rechtzaken ;)

Maar dat is niet voor dit topic
Helemaal niet nodig.

Toegegeven: de eerste keer is spannend, indrukwekkend, statig. Maar dat is met alle 'eerste keren' vaak zo.
En het helpt vaak ook als jij je zaakjes goed op orde hebt, je huiswerk hebt gedaan en een zelfverzekerde indruk wekt (en de wederpartij niet :') )
.
pi_219723684
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 19:42 schreef r_one het volgende:

[..]
Helemaal niet nodig.

Toegegeven: de eerste keer is spannend, indrukwekkend, statig. Maar dat is met alle 'eerste keren' vaak zo.
En het helpt vaak ook als jij je zaakjes goed op orde hebt en je huiswerk hebt gedaan (en de wederpartij niet :') )
Ik til mijn antwoord even naar mijn topic
pi_219723906
De eerste werkdag van het jaar, blijkbaar waren er nog veel mensen vrij want het was rustig op de weg, het sneeuwde en wind tegen dus ik ben voorzichtig naar mijn werk gefietst
Op het werk was het rustig, ik was de enige op de afdeling , 2 ziekmeldingen, de leiding zei kijk maar hoe ver je komt, ik keek naar de werkzaamheden, ik had zoiets dit moet gaan lukken en ik ben wijk voor wijk gaan sorteren zonder mezelf op te gaan jagen( die neiging heb ik soms dat ik snel moet zijn, terwijl die druk helemaal niet op me word gelegd door de leidinggevende)
Ook netjes pauze gehouden in mijn eentje
Uiteindelijk klaar met 40 minuten overwerk

Morgen werk ik extra
Zelf aangeboden omdat de kans groot is dat dezelfde collega’s nog ziek zijn, 2 hebben er vrij en 1 is langdurig ziek
Dinsdag ga ik ook naar mijn werk, er is een nieuwjaarsontbijt , lijkt me wel gezellig, mochten er nog zieken zijn kan ik gelijk bijspringen en anders misschien helpen bij andere afdelingen en die kans is groot en anders ga ik gewoon na het ontbijt naar huis( wat gewoon mag want het is niet mijn werkdag)
pi_219723912
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik til mijn antwoord even naar mijn topic
Niet te zwaar tillen he
pi_219724263
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 20:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Niet te zwaar tillen he
En niet over het paard :P
.
pi_219733287
Vanmorgen naar het werk, gedeeltes gelopen want de weg zeg er glad uit, de terugweg in de sneeuw ging gemakkelijker
Weer lekker gewerkt, op een gegeven moment waren de leidinggevende en ik nog de enige 2 personen in het gebouw want de andere bedrijven in het pand waren dicht vandaag
pi_219745763
Even wat sarcasme

Wie heeft er suggesties ?
Ik doe alles voor je
Just like Melanie

Je liefje K

Misschien kan ik haar mijn bergkast laten uitruimen :)
pi_219745853
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 18:19 schreef Cupfighter het volgende:
Even wat sarcasme

Wie heeft er suggesties ?
Ik doe alles voor je
Just like Melanie

Je liefje K

Misschien kan ik haar mijn bergkast laten uitruimen :)
Die grap hebben we serieus vroegah eens uitgehaald bij een 06 sekslijn :')

Geyle Vanessa kon het niet waarderen }:|
.
pi_219758259
Het nieuwjaarsontbijt op het werk is een week verschoven, ik vermoed door de weersomstandigheden
Gisteren op de nieuwe inloop meegeholpen de kerstspullen op te ruimen, weet nu gelijk weer waarom ik zelf geen boom zet, wat een gedoe met die lichtjes zeg maar we hebben het netjes opgeruimd zodat het weer gemakkelijk te gebruiken is voor de kerst van dit jaar
Voor de rest was het weer een gezellige ochtend met een bakje koffie rummicub en wat kletsen, het was rustig, mensen hebben toch moeite met deze weersomstandigheden, zelfs de stagiare was te laat omdat ze niet durfde te fietsen en dus met de bus kwam
Overigens denk ik dat ik donderdag ook met de bus naar mijn werk gezien de toestand van de meeste fietspaden hier
pi_219761163
Ik wil jullie om advies vragen
Het gaat om de inloop waar ik nu ongeveer een half jaar kom
Ik kom er graag en kan met de meeste mensen goed opschieten
Nu zit er aan te denken om misschien er vrijwilligerswerk te gaan doen
Hoe denken jullie daarover ?
Ik denk dat bv aan gastheer op een ochtend, koffie halen en een praatje maken, het moet fysiek niet te zwaar zijn natuurlijk, ik zit dan aan 1 ochtend in de week te denken
pi_219761306
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 15:00 schreef Cupfighter het volgende:
Ik wil jullie om advies vragen
Het gaat om de inloop waar ik nu ongeveer een half jaar kom
Ik kom er graag en kan met de meeste mensen goed opschieten
Nu zit er aan te denken om misschien er vrijwilligerswerk te gaan doen
Hoe denken jullie daarover ?
Ik denk dat bv aan gastheer op een ochtend, koffie halen en een praatje maken, het moet fysiek niet te zwaar zijn natuurlijk, ik zit dan aan 1 ochtend in de week te denken
Vanwaar de twijfel? :?
Gewoon doen joh! ^O^
.
pi_219761348
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 15:15 schreef r_one het volgende:

[..]
Vanwaar de twijfel? :?
Gewoon doen joh! ^O^
Gewoon beetje onzeker nog ook omdat ik dat op de vorige inloop ook wou en daar hielden ze me volgens mij aan het lijntje door steeds te zeggen misschien over een tijdje je bent nog te onzeker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')