sorry maar ik vind wat K doet bedreigender dan iemand die je huis leeg wil halenquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee dan zou ik direct om hulp roepen
Bij een vreemde weet ik niet wat ze willen en is het bedreigender, K komt me niet beroven en kent me
Maar ik zal mijn best doen
Daar heb je wederom gelijk inquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry maar ik vind wat K doet bedreigender dan iemand die je huis leeg wil halen![]()
ze komt om jouw persoonlijk te kwellen
Dat is geen enkel probleemquote:Op donderdag 1 januari 2026 17:37 schreef Cupfighter het volgende:
Lastig
Ik vind persoonlijk dat ik dit jaar flinke sprongen heb gemaakt ook richting K, de oude ik had gezegd oh nee K doe niet het is denk ik beter dat je hier blijft ik wil niet dat je wat overkomt,
Ook het televisie blijven kijken gisteren terwijl ze wat wil gaan zeggen is een signaal van, ga weg K ik heb geen zin in je gelul e ook het impulsieve idee om naar de buren te gaan om te bellen vond ik best goed bedacht
Het is ook wat tegenstrijdig in mijn hoofd niet ik maar K moet in therapie gaan, ik moet hier echt even over nadenken
Het einddoel was om de Melanie aanvallen te verminderen, ze zijn zo goed als weg dat is meer dan ik had durven denken voordat ik er aan begon want ik had er gemiddeld 5 per dagquote:Op vrijdag 2 januari 2026 00:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat is geen enkel probleem![]()
En zoals al gezegd: je bent absoluut op de goede weg en hebt vorderingen gemaakt. Maar de eindstreep heb je nog niet gehaald. Je bent er niet met het uitblijven van Melanie aanvallen (ik kreeg de indruk dat dat het einddoel is wat GZ en jij wilden behalen).
Stel jezelf dan nu een nieuw einddoel. Bouw het uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het einddoel was om de Melanie aanvallen te verminderen, ze zijn zo goed als weg dat is meer dan ik had durven denken voordat ik er aan begon want ik had er gemiddeld 5 per dag
Dan stel ik nu misschien een domme vraag maar ik stel hem toch, wat is er zo zwaar aan een juridische strijd met K dat ik assertiever en weerbaarder moet worden?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Stel jezelf dan nu een nieuw einddoel. Bouw het uit.
Omdat je als eiser in een geding je vordering stevig moet onderbouwen, dat is bijna onmogelijk zonder K daarbij te ontzien.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan stel ik nu misschien een domme vraag maar ik stel hem toch, wat is er zo zwaar aan een juridische strijd met K dat ik assertiever en weerbaarder moet worden?
Hmm ja dat begrijp ik maar een K kan toch niet in een rechtbank de suïcide kaart gaan spelen, daar trapt toch geen rechter in(denk ik)quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Omdat je als eiser in een geding je vordering stevig moet onderbouwen, dat is bijna onmogelijk zonder K daarbij te ontzien.
Als ik nu al zie hoe jij van slag raakt uit angst hoe K zou kúnnen gaan reageren op bepaalde situaties, zie ik jou dat niet volhouden.
Daarnaast zal K helemaal alles uit de kast trekken om jou onderuit te halen. Ze kent jouw Achilleshiel.
Bij een strafzaak kon jij nog achteroverleunen, het OM confronteert en vangt de ergste klappen wel op. Maar bij een civielrechtelijke zaak ben JIJ de procespartij. En daarmee ook schietschijf.
Procederen vereist een bepaalde mate van olifantenhuid.
Moet jij eens opletten ....quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hmm ja dat begrijp ik maar een K kan toch niet in een rechtbank de suïcide kaart gaan spelen, daar trapt toch geen rechter in(denk ik)
Dat is exact wat ik ook al probeerde bij jij in te masseren. Maar dan gaat al snel jouw angst voor een derde suicide opspelen en haak je af.quote:En ja @:greysbones geeft ook duidelijk aan dat ik K nog teveel met fluwelen handschoenen aan pak en dat terwijl ik voor mijn doen best lomp reageerde, daar valt nog winst op te boeken
quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:44 schreef Cupfighter het volgende:
Dat zit ze nog wel
Ik kan die tactiek niet toepassen , als ze het doet kan ik weer opnieuw beginnen bij de GGZ, ik heb eindelijk Melanie verwerkt, dit is een gevoelige snaar bij mij en dat weet ze goed
Ik heb geen idee hoe het er in de rechtbank er aan toe gaat bij dit soort zakenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten ....
(niet dat een rechter daar intrapt, het is om jou te beïnvloeden, niet om de rechter te beïnvloeden)
En anders komt ze je wel buiten de rechtbank opzoeken om het je in te peperen.
[..]
Dat is exact wat ik ook al probeerde bij jij in te masseren. Maar dan gaat al snel jouw angst voor een derde suicide opspelen en haak je af.
überhaupt wel eens in een rechtbank of bij een rechtszaak geweest?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het er in de rechtbank er aan toe gaat bij dit soort zaken
Tja, ik kan mezelf wel weer blijven herhalen maar je zegt het nu zelf ook al met je laatste zin.quote:Ja die angst voor een suïcide is er zeker en K pepert me het er nu al dat dat mijn schuld gaat zijn al weet ik natuurlijk wel dat ik daar nooit schuldig aan kan zijn
30 jaar geleden of zo daar weet ik niks meer vanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:38 schreef r_one het volgende:
[..]
überhaupt wel eens in een rechtbank of bij een rechtszaak geweest?
[..]
Tja, ik kan mezelf wel weer blijven herhalen maar je zegt het nu zelf ook al met je laatste zin.
Nu nog beklijven en daarnaar handelen ....
Anders ga je gezellig eens een keertje mee johquote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
30 jaar geleden of zo daar weet ik niks meer van
Ik wil wel meequote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Anders ga je gezellig eens een keertje mee joh
Fok-meet in de rechtbankquote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Anders ga je gezellig eens een keertje mee joh
quote:
Iedereen is welkomquote:
Helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een lichtelijk vrees voor rechtzaken
Maar dat is niet voor dit topic
Ik til mijn antwoord even naar mijn topicquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Helemaal niet nodig.
Toegegeven: de eerste keer is spannend, indrukwekkend, statig. Maar dat is met alle 'eerste keren' vaak zo.
En het helpt vaak ook als jij je zaakjes goed op orde hebt en je huiswerk hebt gedaan (en de wederpartij niet)
Niet te zwaar tillen hequote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik til mijn antwoord even naar mijn topic
En niet over het paardquote:
Die grap hebben we serieus vroegah eens uitgehaald bij een 06 sekslijnquote:Op zondag 4 januari 2026 18:19 schreef Cupfighter het volgende:
Even wat sarcasme
Wie heeft er suggesties ?
Ik doe alles voor je
Just like Melanie
Je liefje K
Misschien kan ik haar mijn bergkast laten uitruimen
Vanwaar de twijfel?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:00 schreef Cupfighter het volgende:
Ik wil jullie om advies vragen
Het gaat om de inloop waar ik nu ongeveer een half jaar kom
Ik kom er graag en kan met de meeste mensen goed opschieten
Nu zit er aan te denken om misschien er vrijwilligerswerk te gaan doen
Hoe denken jullie daarover ?
Ik denk dat bv aan gastheer op een ochtend, koffie halen en een praatje maken, het moet fysiek niet te zwaar zijn natuurlijk, ik zit dan aan 1 ochtend in de week te denken
Gewoon beetje onzeker nog ook omdat ik dat op de vorige inloop ook wou en daar hielden ze me volgens mij aan het lijntje door steeds te zeggen misschien over een tijdje je bent nog te onzekerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |