De laatste van Taylor Swift was ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Buiten K-Pop Demon Hunters was het niveau mid of diepbedroevend, dus ja.
Het is allemaal zo inwisselbaar.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vleesgeworden middelmaat. Al vind ik die Zweedse mafia met z'n drieën meestal niet zo slecht. Dat terwijl ik Axwell^Ingrosso en Axwell solo heel slecht trek.
Hehe, deze Berlijnse show was ook een verplaatste. Ze zou oorspronkelijk in een kleiner zaaltje (Columbiahalle) spelen. Maar dat was juist ons geluk, want een vriend van me kon vanwege de nieuwe datum 2 tickets overnemen van zijn vrienden die niet meer konden gaanquote:Op donderdag 25 december 2025 09:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Toen ze nog kleine venues deed
Die shows in Amsterdam enzo waren allemaal afgezegd toen
Canal street is leuker vind ik.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ruud's plugplaatje 12 to 12
Jaquote:
Daar heb je ook gelijk je verklaring waarom de penoze vaak nog net gaat.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vleesgeworden middelmaat. Al vind ik die Zweedse mafia met z'n drieën meestal niet zo slecht. Dat terwijl ik Axwell^Ingrosso en Axwell solo heel slecht trek.
Die is ook puik jaquote:
Even gemist dat Rosalia, Björk en Yves Tumor inmiddels de Top 40 hebben gehaaldquote:Op donderdag 25 december 2025 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Raye - escapism vind ik ook heel goed.
En rosalia - berghain
Rosalia bleef in de Tipparade hangen, dus die telt niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Raye - escapism vind ik ook heel goed.
En rosalia - berghain
Kwak solo trek ik nog wel aardig.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met Kwik, Kwek en Kwak
Werkelijk? Smakeloos land!quote:Op donderdag 25 december 2025 09:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Rosalia bleef in de Tipparade hangen, dus die telt niet.
Messy is in principe ook uit 2024quote:Op donderdag 25 december 2025 09:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het hele jaar Messy dit, Messy dat, en nu wordt ie niet genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |