Claudia zou gewoon haar mond moeten houden.... voor altijdquote:Op donderdag 25 december 2025 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moet ze inderdaad niet doen, maar het is wel gewoon een puike song.
Toen ze nog kleine venues deedquote:Op donderdag 25 december 2025 09:47 schreef Gretzl het volgende:
Dit legendarische concert heb ik samen met Claudia beleefd (althans, we kwamen er vrij snel afloop achter dat zij ook ergens midden in he Velodrom stond met haar groepje)
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Chappell Roan setlists
De bitchquote:Op donderdag 25 december 2025 09:48 schreef Gretzl het volgende:
SHE GOT A WAY!!![]()
![]()
![]()
SHE GOT A WAY!!
![]()
![]()
SHE GOT A WAY!!
![]()
![]()
![]()
SHE GOT A WAY!!
![]()
![]()
![]()
SHE GOT A WAY!!
![]()
![]()
![]()
het kon slechter inderdaadquote:Op donderdag 25 december 2025 09:48 schreef camilero het volgende:
Maar dit klinkt op zich niet heel verkeerd nee
Buiten K-Pop Demon Hunters om was het niveau mid of diepbedroevend, dus nee.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:49 schreef Gretzl het volgende:
Zijn er in 2025 betere Top 40-hits gekomen dan deze banger van Chappell Roan?
Raye - escapism vind ik ook heel goed.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:49 schreef Gretzl het volgende:
Ruud's plugplaatje 12 to 12quote:Op donderdag 25 december 2025 09:49 schreef Gretzl het volgende:
Ik heb hetzelfde met Kwik, Kwek en Kwakquote:Op donderdag 25 december 2025 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vleesgeworden middelmaat. Al vind ik die Zweedse mafia met z'n drieën meestal niet zo slecht. Dat terwijl ik Axwell^Ingrosso en Axwell solo heel slecht trek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |