Bunnikquote:Op donderdag 25 december 2025 09:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bunnik genoemd. Brothers in Bunnik nog wel leuke herinneringen aan
Dit is vooral een prachtig liedjequote:Op donderdag 25 december 2025 09:46 schreef Isorden het volgende:
Geloof dat ik de muziek van Chappell toch wel redelijk heb weten te ontwijken....
Maar t klinkt niet verkeerd verder.
Het leven kan zo mooi zijn, in gedachtenquote:Op donderdag 25 december 2025 09:46 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Was ik ook weer zo naïef om te denken dat Claudia's nummer nu kwam en dus enorm gezakt was
Deze is gewoon prima.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:46 schreef Eightyone het volgende:
Het extraverte voorkomen en de weinig opvallende muziek matchen niet echt met elkaar.
Makker dan heb je Feminomenon nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:46 schreef Eightyone het volgende:
Het extraverte voorkomen en de weinig opvallende muziek matchen niet echt met elkaar.
Dit is wel de beste. Maar lijkt wel net iets té veel op het materiaal van de Cocteau Twins ten tijde van Heaven or Las Vegas voor mij.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:46 schreef Isorden het volgende:
Geloof dat ik de muziek van Chappell toch wel redelijk heb weten te ontwijken....
Maar t klinkt niet verkeerd verder.
ik kan het ook niet vervelend vinden neequote:Op donderdag 25 december 2025 09:47 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik ken dit niet, vind dit wel lekker
Beetje Tori Amos vibes
Dat moet ze inderdaad niet doen, maar het is wel gewoon een puike song.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Chappell Roan vergelijken met Freddie Mercury en Bowie
Ik moet die plaat maar eens luisteren. Nog niet gedaanquote:Op donderdag 25 december 2025 09:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooiste Chappell is toch wel Picture You
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |