Ordinary heb je vast ooit gehoord.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:53 schreef Isorden het volgende:
Is het raar dat ik Alex Warren dus totaal niet ken?
Daar hoeven we geen 10 jaar op te wachten inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alex Warren staat gelukkig wel 2x vrij laag, daar zijn we dus snel vanaf
Je had die TikTok-filmpje van haar moeten zien van het Chappell Roan concert (zijn misschien nog wel terug te vinden). Dat was pas aandacht zoekenquote:Op donderdag 25 december 2025 09:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Claudia de aandachtsgeile hoer
Nee dank je...quote:Op donderdag 25 december 2025 09:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je had die TikTok-filmpje van haar moeten zien van het Chappell Roan concert (zijn misschien nog wel terug te vinden). Dat was pas aandacht zoeken![]()
Yes,you triedquote:Op donderdag 25 december 2025 09:54 schreef RedShoe het volgende:
[ [url=i tried GIF https://media4.giphy.com/(...)giphy.gif]afbeelding[/url] ]
Dat mag, maar is kwaliteit technisch onjuistquote:Op donderdag 25 december 2025 09:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Naja ik hoor liever dit nummerke van Alex Warren dan Berghain#sorrynotsorry
Voor de dovendiscoquote:
FOR ME TO POOP ON!quote:
Die stond 3x op de keuzelijst. En had de hit van het jaar, maar die stond niet op de keuzelijst.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waarom moet die Warren zooi gelijk 4x nieuw binnenkomen
Kwalitatief, ja, maar subjectief vind ik dat nummer echt herriequote:Op donderdag 25 december 2025 09:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat mag, maar is kwaliteit technisch onjuist
6, 7quote:
ik vond het meer behangquote:Op donderdag 25 december 2025 09:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kwalitatief, ja, maar subjectief vind ik dat nummer echt herrie
Alex Warren klinkt tenminste nog als iets wat op muziek lijkt.
Under My Thumb en Lost, al zouden er 12 nummers van Alex bij staan dan was het nog 100/0quote:
Ja, dat is inderdaad de manier dat je dat uitspreekt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |