Oeeeeh, klinkt goed. Slaap lekker en smul ze straks/morgenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:46 schreef BillDauterive het volgende:
Zo... het is net begonnen en ik ga al naar bedje toe. Morgen kijken of mijn chocolademousse goed is opgesteven en dan lekker rustig beginnen met de top 2000
Tot morgen allemaal, luister ze en slaap ze straks
Truste gaybar karaoke koning!quote:Op donderdag 25 december 2025 01:46 schreef BillDauterive het volgende:
Zo... het is net begonnen en ik ga al naar bedje toe. Morgen kijken of mijn chocolademousse goed is opgesteven en dan lekker rustig beginnen met de top 2000
quote:Op donderdag 25 december 2025 01:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar jaar geleden gehad met Son Mieux, die stonden in de kleine zaal in 013 en ik vond de rij verdacht lang. Bleken Suzan & Freek in de grote zaal te staan...
Ik verlang stiekem toch wel terug naar de dagen dat 013 gewoon nog een fijne grootte had.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Moet al wel een tijd geleden zijn, beide acts passen nu niet meer in de 013 dunkt me
Artiesten als Son Mieux blijven vaak nog wel clubtours doen, dus dan worden zalen als 013 ook wel meegepiktquote:Op donderdag 25 december 2025 01:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Moet al wel een tijd geleden zijn, beide acts passen nu niet meer in de 013 dunkt me
Had op mn werk al wat bier op, toen thuis nog wat en nog 2 glazen port...quote:Op donderdag 25 december 2025 01:46 schreef MTheBassman het volgende:
* MTheBassman heeft een grolsch herfstbier 0.0 opengetrokken
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 december 2025 01:46 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2025 01:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heerlijk om vrienden over de vloer te hebben.
Ik vond het echt heel tof om jullie te hebben ontmoet dit jaar. Eén van de hoogtepunten van het jaar hoor. Die hele vakantie.![]()
Is het winterwonderland buiten nu?
Dit dusquote:Op donderdag 25 december 2025 01:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mini laagje sneeuw, maar vanaf 30/31-12 lijkt het wel los te gaan. Eindelijk weer langlaufen!
En wij vonden het ook leuk om jullie op bezoek te hebben, was super gezellig!
Slaapze Bill!quote:Op donderdag 25 december 2025 01:46 schreef BillDauterive het volgende:
Truste Bill, zal wel goedkomen tochquote:Op donderdag 25 december 2025 01:46 schreef BillDauterive het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 25 december 2025 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Engelse interviews van Nederlandse mediamakers zijn altijd al zo kut. Zag toevallig gister nog eens Paul de Leeuw met Gwen Stefani in 2011. "Ja STOP!" riep de regisseur, "De zender is kapot van dat vrouwtje."
Tsja, Nederland en iets met wansmaakquote:Op donderdag 25 december 2025 01:48 schreef Evenstar het volgende:
Dit staat dus hoger dan bijv een Walk This Way ........ ok, goed. Top.
Sjoerd van Ramsgodquote:Op donderdag 25 december 2025 01:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gerard Joling die vorige week een tekst uit zijn eigen nummer niet herkende bij The Masked Singer![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |