Heerlijk om vrienden over de vloer te hebben.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Vrij, maar ons gastenverblijf is wel volgeboekt dus we zullen lang niet altijd hier kunnen meeposten.
Misschien compenseert hij het door door Gerard heen te lullenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jezus, en DIT laat Jeroen tot de laatste toon toe helemaal uitspelenDie vent heeft echt geen smaak meer. Vreselijk.
Er staat NEDERLANDER op zijn paspoortquote:Op donderdag 25 december 2025 01:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jezus, en DIT laat Jeroen tot de laatste toon toe helemaal uitspelenDie vent heeft echt geen smaak meer. Vreselijk.
Bij het wel of niet laten uitspelen van nummers zit sowieso een enorme willekeur.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Was dan ook een afgekeurd Kinderen Voor Kinderen-nummer. Had ie daarvoor geschreven, werd afgekeurd.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:39 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit altijd een beetje gaar of zo. Met dat kinderkoor erbij. Een soort koortsdroom.
Echt he.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Beregezellig hier bij Beeld & Geluid. Waar kijkt hij naar![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb lang gedacht dat dit van Kinderen voor Kinderen wasquote:Op donderdag 25 december 2025 01:39 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit altijd een beetje gaar of zo. Met dat kinderkoor erbij. Een soort koortsdroom.
Ah, ik heb daar vroeger veel videobanden van gekeken, ik kon daar idd ook wel een kvk vibe uithalen.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was dan ook een afgekeurd Kinderen Voor Kinderen-nummer. Had ie daarvoor geschreven, werd afgekeurd.
Mini laagje sneeuw, maar vanaf 30/31-12 lijkt het wel los te gaan. Eindelijk weer langlaufen!quote:Op donderdag 25 december 2025 01:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heerlijk om vrienden over de vloer te hebben.
Ik vond het echt heel tof om jullie te hebben ontmoet dit jaar. Eén van de hoogtepunten van het jaar hoor. Die hele vakantie.![]()
Is het winterwonderland buiten nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |