Het is bijna alsof ze verplicht worden het verkeerd uit te sprekenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Echt hè?
Er is letterlijk geen EEN nederlandse radio DJ die het woord cover fatsoenlijk kan uitsprken.
En dat irriteert me echt mateloos.
Schavuiten!!!quote:Op donderdag 25 december 2025 01:44 schreef spapaars het volgende:
Begin scrolmoe te worden, stelletje tuig!
Goede reden om ze goed uit te kafferen.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als je het écht fonetisch en banaal moet uittypen: Koh-vur, kah-vur als je zo nodig moet. Nooit kuffer.
Ik ga het wel eens vragen aan wat bevriende radio-dj's, goeie vraag namelijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het is bijna alsof ze verplicht worden het verkeerd uit te spreken
Ja, ik vind het zo knullig ogen of zo. We kunnen toch wel een beetje ons best doen met engelse uitspraak soms? Maar goed, ze hoeven daar niet voor te studeren dus whatever, maar het stoort me ook.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Echt hè?
Er is letterlijk geen EEN nederlandse radio DJ die het woord cover fatsoenlijk kan uitsprken.
En dat irriteert me echt mateloos.
Ik heb Billy vaker met haar live gezien dat zonder.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:44 schreef MTheBassman het volgende:
Wel gek om Billy Corgan met haar te zien in die Bullet With Butterfly Wings clip
Had jij albumhoezen van Beyonce herkend en geweten wie de 10 meest voorkomende Nederlandse acts in de top 2000 zijn?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bevalt het een beetje, mensen? Die eerste uurtjes? Wat hebben we ernaar uitgekeken, he.
Ik heb dat een paar jaar geleden gehad met Son Mieux, die stonden in de kleine zaal in 013 en ik vond de rij verdacht lang. Bleken Suzan & Freek in de grote zaal te staan...quote:Op donderdag 25 december 2025 01:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen die dit jaar in Tilburg optraden (013), ging ik naar een optreden in de andere zaal.. Stond gelukkig in de juiste rij.
Das ff flink schrikken.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar jaar geleden gehad met Son Mieux, die stonden in de kleine zaal in 013 en ik vond de rij verdacht lang. Bleken Suzan & Freek in de grote zaal te staan...
Engelse interviews van Nederlandse mediamakers zijn altijd al zo kut. Zag toevallig gister nog eens Paul de Leeuw met Gwen Stefani in 2011. "Ja STOP!" riep de regisseur, "De zender is kapot van dat vrouwtje."quote:Op donderdag 25 december 2025 01:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zo knullig ogen of zo. We kunnen toch wel een beetje ons best doen met engelse uitspraak soms? Maar goed, ze hoeven daar niet voor te studeren dus whatever, maar het stoort me ook.
Son Mieux heeft de helft van dit nummer in de lijst staan, dus zo is de cirkel weer rond.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar jaar geleden gehad met Son Mieux, die stonden in de kleine zaal in 013 en ik vond de rij verdacht lang. Bleken Suzan & Freek in de grote zaal te staan...
Moet al wel een tijd geleden zijn, beide acts passen nu niet meer in de 013 dunkt mequote:Op donderdag 25 december 2025 01:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sleep well Billquote:Op donderdag 25 december 2025 01:46 schreef BillDauterive het volgende:
Zo... het is net begonnen en ik ga al naar bedje toe. Morgen kijken of mijn chocolademousse goed is opgesteven en dan lekker rustig beginnen met de top 2000
Tot morgen allemaal, luister ze en slaap ze straks
Maar het is nacht.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kan je niet hebben als het avond is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |