Van wie?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Komt dit nou terug vanwege kuffer van zangeresje?
Ik haat dat woord 'kuvver'/'kuffer'. Nooit meer doen.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Komt dit nou terug vanwege kuffer van zangeresje?
K3quote:
Heeft die Arcanine het niet koud?quote:
Zijn ze het wel? Ik begreep dat ze het niet mochten inzingen.quote:
Och ja hij is prima, eens hoor.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maar deze is wel een genotje hoor.![]()
![]()
Sowieso die héle samenvatters-platen (In Vogelvlucht 1 en 2), dikke aanraders. Ik geloof dat deze ook op 'In Vogelvlucht voor Kinderen' staat. Ook dát is een echte, echte luistertip.
Echt hè?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik haat dat woord 'kuvver'/'kuffer'. Nooit meer doen.
Nja hoorde tijdens langszappen Serious Request een hele slechte versie op de achtergrondquote:
Dat is net zo erg als mensen die tutsj zeggen bij Touch.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik haat dat woord 'kuvver'/'kuffer'. Nooit meer doen.
En hij heeft gewoon een kerst muts op.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heeft die Arcanine het niet koud?
Oh wacht vuur is super effectief tegen ijs, grapje
Toen die dit jaar in Tilburg optraden (013), ging ik naar een optreden in de andere zaal.. Stond gelukkig in de juiste rij.quote:
Ben al goed opgewarmd met de Snob, daar zaten best wel lekkere uurtje in alquote:Op donderdag 25 december 2025 01:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bevalt het een beetje, mensen? Die eerste uurtjes? Wat hebben we ernaar uitgekeken, he.
Als je het écht fonetisch en banaal moet uittypen: Koh-vur, kah-vur als je zo nodig moet. Nooit kuffer.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Echt hè?
Er is letterlijk geen EEN nederlandse radio DJ die het woord cover fatsoenlijk kan uitsprken.
En dat irriteert me echt mateloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |