Alleen met aids valt tegenwoordig wel te leven....quote:Op donderdag 25 december 2025 01:48 schreef Redefine het volgende:
Deze twee artiesten samen is alsof je tegelijkertijd de diagnose aids en kanker krijgt.
quote:Op donderdag 25 december 2025 01:48 schreef Redefine het volgende:
Deze twee artiesten samen is alsof je tegelijkertijd de diagnose aids en kanker krijgt.
Joh, ik weet niet wát er met Gerard aan de hand is maar hij is echt ieder jaar nog verstrooider aan het worden. Als binnen nu en 5 jaar bekend wordt dat ie stiekem seniel/alzheimerig is, dan zou ik het zo geloven. Sowieso gaan er al stille geruchten rond in de wandelgangen dat ie stokdoof is.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gerard Joling die vorige week een tekst uit zijn eigen nummer niet herkende bij The Masked Singer![]()
![]()
Grof, maar ik volg het sentiment welquote:Op donderdag 25 december 2025 01:48 schreef Redefine het volgende:
Jij noemt DIT erin meegaan?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:49 schreef Redefine het volgende:
En uiteraard gaat hier het publiek wel helemaal in mee he
Joling is dus aids in deze analogie?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Alleen met aids valt tegenwoordig wel te leven....
Net zo mooi.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Da's Adele, niet Gwen Stefani.
Goed punt. Vervang het door longfibrose dan past het beter.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Alleen met aids valt tegenwoordig wel te leven....
quote:Op donderdag 25 december 2025 01:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Joling is dus aids in deze analogie?
PROESTquote:Op donderdag 25 december 2025 01:48 schreef Redefine het volgende:
Hertog Jan?quote:
Maar de vraag nu: gekoeld?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, de whisky is op, 2 jaar na aanschaffen
Was wel een lekkere
quote:Op donderdag 25 december 2025 01:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
1 woord 4 letters
MAND
Ik kan je updates uit de roddelbladen altijd stiekem wel waarderenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joh, ik weet niet wát er met Gerard aan de hand is maar hij is echt ieder jaar nog verstrooider aan het worden. Als binnen nu en 5 jaar bekend wordt dat ie stiekem seniel/alzheimerig is, dan zou ik het zo geloven. Sowieso gaan er al stille geruchten rond in de wandelgangen dat ie stokdoof is.
Dit zijn de feitjesquote:Op donderdag 25 december 2025 01:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gewoon de allereerste keer ooit Gerard Joling in de lijst
2 andere woorden met 9 letters, relevant aan dit nummer:quote:
Ik vergelijk het de absolute doodse stilte tijdens de gitaarnummers hequote:Op donderdag 25 december 2025 01:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij noemt DIT erin meegaan?![]()
Ooooh, het gaat een lange week worden
Bier halenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hertog Jan?
RIP grumpy cat trouwens
Heiligschennisquote:Op donderdag 25 december 2025 01:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar de vraag nu: gekoeld?
Alleen in de eerste en laatste lijst genoteerd!quote:Op donderdag 25 december 2025 01:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gewoon de allereerste keer ooit Gerard Joling in de lijst
Edit: ooh nee No More Bolero's keer in 1999 genoteerd gestaan
"Dit kan voor mij niet lang genoeg gaan duren"quote:Op donderdag 25 december 2025 01:51 schreef ShinyStar het volgende:
''Dit zijn voor mij de allermooiste uren''
Dit gaat wel over de Top 2000
Moet de boel een beetje ophypen he, stemmingmakerij houdt ie wel vanquote:Op donderdag 25 december 2025 01:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Waar het gezellig is, aldus Jeroen.
Echt, waar KIJKT die man naar
Sluit me aan. Aardig nummer, deze, maar ik ken het to-taal niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:52 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is mijn eerste ik-leef-onder-een-steen moment van deze lijst.
Good luck babe ken ik nog net
De spiegelquote:Op donderdag 25 december 2025 01:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Naar beelden van de Toppers live in de Arena.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat ie dan eens mensen gaat meppen met zijn potten en pannen ofzoquote:Op donderdag 25 december 2025 01:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Moet de boel een beetje ophypen he, stemmingmakerij houdt ie wel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |