Stiekem wel mee eens eigenlijkquote:Op donderdag 25 december 2025 01:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vind het een beetje zo'n band waar je alleen diehard fan van kan worden als je 15 bent en nog niet veel muziek kent.
Sorry not sorry
Nah, als ik er oortjes bij moet indoen, vind ik deze toch ietwat te ruwquote:Op donderdag 25 december 2025 01:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Toch geslaagder dan Watermelon Sugar over dit thema
Seconded! Afgelopen seizoen was écht minder, tot ze het door leken te krijgen.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geweldige aflevering was dat
Dat vind ik wel zo Chic.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
All in all, I've got nothing to hide.
Of in mijn geval denk ik ze niet te kennen en dan 'oh, oooh, die'.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach ja, andersom vind ik weer nummers leuk die anderen niks zullen vinden.
Langzaam opstarten en dan komt her sowieso wel goed!quote:Op donderdag 25 december 2025 01:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet ik in 2026 echt weer op pakken. Dit jaar is het er niet van gekomen
Ik kijk helaas al heel lang niet meer.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Seconded! Afgelopen seizoen was écht minder, tot ze het door leken te krijgen.
Staan genoeg andere bands in de lijst overigens waarmee ik precies hetzelfde hebquote:Op donderdag 25 december 2025 01:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Stiekem wel mee eens eigenlijk
...Dingen die je op meerdere manieren kan oppakkenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:10 schreef ok01 het volgende:
[..]
Langzaam opstarten en dan komt her sowieso wel goed!
Daar is de Top 2000 sowieso wel goed voor. Nummers die je niets zeggen totdat je ze hoort.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Of in mijn geval denk ik ze niet te kennen en dan 'oh, oooh, die'.
Ga ik niet meekrijgen, want ik ga douchenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:09 schreef ok01 het volgende:
Vraag me af of het nummer hierna goedkoop of chic wordt
Wel lekkerder dan meeste nummers van hun in de lijst inderdaadquote:Op donderdag 25 december 2025 01:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
De opbouw van deze vind ik wel heel erg lekker, dat wel.
Blijft voor mij toch Everlongquote:Op donderdag 25 december 2025 01:11 schreef TheVulture het volgende:
The Pretender blijft wel mijn ultieme Foo's plaat
Maar je moet het elke dag doen, dat is het moeilijke deelquote:Op donderdag 25 december 2025 01:10 schreef ok01 het volgende:
[..]
Langzaam opstarten en dan komt her sowieso wel goed!
Langzaam beginnen kan op meerdere vlakken ook goed zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 01:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Dingen die je op meerdere manieren kan oppakken![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 01:11 schreef TheVulture het volgende:
The Pretender blijft wel mijn ultieme Foo's plaat
Klinkt iig een stuk relaxterquote:Op donderdag 25 december 2025 01:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Eergisteravond kwam ik niet de Markt in Den Bosch op (zat bommetje vol) dus toen lekker in de kroeg even wat biertjes aan een tafeltje gepakt. Was óók wel eens lekker.
Mn zusje kwam er gisteren ook niet op. Die ging voor Flemmingquote:Op donderdag 25 december 2025 01:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Eergisteravond kwam ik niet de Markt in Den Bosch op (zat bommetje vol) dus toen lekker in de kroeg even wat biertjes aan een tafeltje gepakt. Was óók wel eens lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |