Ik heb mijn pan al klaar staanquote:Op donderdag 25 december 2025 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nog niks gezien, please zeg niks en roep het niet af
Ik dacht dat dat die dude was die op Songs for the Deaf speelde als drummertquote:Op donderdag 25 december 2025 01:07 schreef Isorden het volgende:
Frontman van deze band lijkt wel bizar veel op de drummert van Nirvana trouwens.
Ja die ene, of was dat @essnhills?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je bedoelt @:essnhills, toch?
Schaamplaat-genot.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:08 schreef Redefine het volgende:
Tegenover alle goede nummers in dit uur staat dan wel weer Andre Hazes en Gerard Joling
Ik mep je er hoogstpersoonlijk mee.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb mijn pan al klaar staan
Dat was een snelle edit van Binsbergenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja die ene, of was dat @:essnhills?
quote:
Vind het een beetje zo'n band waar je alleen diehard fan van kan worden als je 15 bent en nog niet veel muziek kent.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:08 schreef MTheBassman het volgende:
Heb deze band dus nooit zo begrepen. Deze gaat overigens nog wel op zich.
We zijn allemaal wel eens fout geweest in de oorlog.quote:
Moet ik in 2026 echt weer op pakken. Dit jaar is het er niet van gekomenquote:
Geweldige aflevering was datquote:
Ja man lul doen we niet moeilijk over manquote:Op donderdag 25 december 2025 01:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat was een snelle edit van Binsbergen
Ach ja, andersom vind ik weer nummers leuk die anderen niks zullen vinden.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
We zijn allemaal wel eens fout geweest in de oorlog.
Jaaa EPISCH GEWOONquote:Op donderdag 25 december 2025 01:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geweldige aflevering was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |