Proberen er het beste van te maken (eerste kerst zonder m’n moeder en oma dus het is allemaal een beetje klote en zo).quote:Op donderdag 25 december 2025 00:46 schreef ok01 het volgende:
Wat voor plannen hebben jullie met kerst?
Maar het is toch al bro's before hoes tochquote:Op donderdag 25 december 2025 00:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je moet wat me je leven als er geen vrouw meer is om mee te praten
Dit is te snel achter elkaar, dat wordt neuqenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:50 schreef peaceman het volgende:
tijd om te gaan slapen. zie jullie straks
quote:Op donderdag 25 december 2025 00:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit is te snel achter elkaar, dat wordt neuqen
Ja. was ik ook wel aan toe en ook best een prima woning vind ik. Ze hadden me eerst een andere woning aangeboden, maar die flat gaan ze in 2026 plat gooien, om weer te gaan verhuizen zag de GGz en ikzelf niet zitten en toen kwam deze woning vrijquote:Op donderdag 25 december 2025 00:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Fijn dat je weer op jezelf woont, kan me voorstellen dat dat echt een hele opluchting is ja
Eerste kerstdag naar mijn broer, schoonzus en nichtjes, dus dat is leuk. Verder niks, dus vooral veel Top 2000 luisterenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:46 schreef ok01 het volgende:
Wat voor plannen hebben jullie met kerst?
Mijn familie kwam ieder jaar voor kerst samen omdat mijn oma dat graag wilde. Helaas is zij begin dit jaar overleden. Het is wat het is. Ik verdien in ieder geval nog wat geld nuquote:Op donderdag 25 december 2025 00:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wel balen. Of vind je dat niet zo erg?
quote:Op donderdag 25 december 2025 00:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Mijn familie kwam ieder jaar voor kerst samen omdat mijn oma dat graag wilde. Helaas is zij begin dit jaar overleden. Het is wat het is. Ik verdien in ieder geval nog wat geld nu
Beter dan 35 keer Suus en Freakquote:Op donderdag 25 december 2025 00:52 schreef TheVulture het volgende:
35 keer op de Earring stemmen, dan verdien je ook wel een aangebakken varkensrollade met Kerst
Je weet dat er ook mensen zijn die op Suzan & Freek en Rene Karst hebben gestemd he?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:52 schreef TheVulture het volgende:
35 keer op de Earring stemmen, dan verdien je ook wel een aangebakken varkensrollade met Kerst
quote:Op donderdag 25 december 2025 00:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Mijn familie kwam ieder jaar voor kerst samen omdat mijn oma dat graag wilde. Helaas is zij begin dit jaar overleden. Het is wat het is. Ik verdien in ieder geval nog wat geld nu
Idem voor elke andere stemmer die 35 keer op liedjes van dezelfde artiest stemmen...quote:Op donderdag 25 december 2025 00:52 schreef TheVulture het volgende:
sipje en sopjequote:Op donderdag 25 december 2025 00:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Beter dan 35 keer Suus en Freak
sterktequote:Op donderdag 25 december 2025 00:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Klinkt oprecht als een goede samenloop uiteindelijk. En ja, om dan voor een paar maanden goed te zitten en dan weer te moeten zoeken / terug naar een woongroep is niet de moeite waard.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. was ik ook wel aan toe en ook best een prima woning vind ik. Ze hadden me eerst een andere woning aangeboden, maar die flat gaan ze in 2026 plat gooien, om weer te gaan verhuizen zag de GGz en ikzelf niet zitten en toen kwam deze woning vrij
Succes alvast. Hopelijk niet nog eens onderbezetting op je werkquote:Op donderdag 25 december 2025 00:49 schreef ok01 het volgende:
Ik ga de komende kerstdagen werkenMaar jullie zijn dan daarna mijn lichtpuntje hopelijk
Ik ben sinds het nieuws over Freek een stuk milder over S&F.... al gaat stemmen me te verquote:Op donderdag 25 december 2025 00:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Beter dan 35 keer Suus en Freak
Mss niet heel aardig... maar hoop dat Freek een *ahem* goed moment kiest om te gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |