Niet naar de café-uitzendingen kijken heeft voor mij een hoop ergernis bespaard merk ikquote:Op donderdag 25 december 2025 00:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ben die karaokeplek nu al kotsbeu.
Je moet wat me je leven als er geen vrouw meer is om mee te pratenquote:
Ben blij dat ik die familieverplichtingen niet heb. Voor mijn vader hoeft het niet en ik ben gewoon liever alleen thuis.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:47 schreef Momo het volgende:
Ga zo maar weer naar bedje, dan 2 dagen vol familiedingetjes en weinig top 2000.
quote:
Ik kijk af en toe naar links waar de TV is. Dat is al genoegquote:Op donderdag 25 december 2025 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niet naar de café-uitzendingen kijken heeft voor mij een hoop ergernis bespaard merk ik
Sleep well Momoquote:Op donderdag 25 december 2025 00:47 schreef Momo het volgende:
Ga zo maar weer naar bedje, dan 2 dagen vol familiedingetjes en weinig top 2000.
Fijn dat je weer op jezelf woont, kan me voorstellen dat dat echt een hele opluchting is jaquote:Op donderdag 25 december 2025 00:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben blij dat ik die familieverplichtingen niet heb. Voor mijn vader hoeft het niet en mijn broer en ik ben gewoon liever alleen thuis.
Eindelijk woon ik ook weer op mezelf na 4 jaar gewoond te hebben op een soort van begeleid woongroep.
Begeleiding heb ik nog steeds, maar meer op afstand.
Wel balen. Of vind je dat niet zo erg?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:49 schreef ok01 het volgende:
Ik ga de komende kerstdagen werkenMaar jullie zijn dan daarna mijn lichtpuntje hopelijk
Geen zorgen. Wij zijn erquote:Op donderdag 25 december 2025 00:49 schreef ok01 het volgende:
Ik ga de komende kerstdagen werkenMaar jullie zijn dan daarna mijn lichtpuntje hopelijk
Peace out!quote:Op donderdag 25 december 2025 00:50 schreef peaceman het volgende:
tijd om te gaan slapen. zie jullie straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |