Hoe kun je daar nu op hatenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:36 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk een mede Dire Straits hater gevonden?
Dat kent de Nederlander niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:36 schreef Gretzl het volgende:
Beetje overbodige M&S wel. Hier had ook een Wilco kunnen staan
Vind zelf eigenlijk de verborgen track op Viva La Vida nog wel het beste, maar dat is gewoon pure shoegazequote:Op donderdag 25 december 2025 00:36 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ik ook. En dan vind ik t eerdere werk zelfs nog wel echt goed. Don't Panic is één van mijn favorietjes. Maar word ook blij van God Put A Smile On Your Face en Politik.
Maradona kreeg iig nog Opus in de lijstquote:Op donderdag 25 december 2025 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toch wel slecht getimed toen door Pele en Desmond, scheelt toch zo'n 500 plaatsen in de lijst.
Ik heb uit zeer betrouwbare bron begrepen dat Bas en Aad net zo lang wachten tot IEDEREEN die nog geld van ze krijgt de pijp uit is.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:37 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Bassie. Of Adriaan. Of allebei.
Die heeft helaas nog wel zijn leeftijd meequote:
Bassie is al jaren schijndoodquote:Op donderdag 25 december 2025 00:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind dit een goede kanshebber. Of David Attenbrough
Heb ik vrede mee!quote:Op donderdag 25 december 2025 00:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nu kom je dus de VS niet meer in hè
Bij Pele had men nog op Bary Manilow kunnen stemmen.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maradona kreeg iig nog Opus in de lijst
Met Danny Verbiest, Paul van Gorcum en Hans Otjes deden ze iig hard hun best dit jaarquote:Op donderdag 25 december 2025 00:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb uit zeer betrouwbare bron begrepen dat Bas en Aad net zo lang wachten tot IEDEREEN die nog geld van ze krijgt de pijp uit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |