HOE KAN DAT NOU?quote:
Nederlandse tv uitleggen aan een Spanjaard lijkt mij sowieso onbegonnen werk.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en ik had toen een Spanjaard over de vloer en het was lastig uit te leggen, zeg maar.
Kan die ook wielrennen?quote:
Nou is Spaanse TV ook echt heel slecht dus je staat sowieso al 1-0 voor.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederlandse tv uitleggen aan een Spanjaard lijkt mij sowieso onbegonnen werk.
Ik word er onderhand ook meer melig dan gefrustreerd van.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind van Inkel wel leuk om naar te luisteren
Ik zou zelf dan voor Yes You Do kiezen. Dat introquote:Op woensdag 24 december 2025 23:55 schreef Tussle266 het volgende:
Ik had John DeWolff best in de lijst kunnen dulden. Mits het juiste nummer.
In Love vind ik hun bestequote:Op woensdag 24 december 2025 23:55 schreef Tussle266 het volgende:
Ik had John DeWolff best in de lijst kunnen dulden. Mits het juiste nummer.
wij zijn er tochquote:Op woensdag 24 december 2025 23:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik er misschien helemaal niet zo'n zin in heb dit jaar. Help me erdoorheen, lieve lui.
We doen ons bestquote:Op woensdag 24 december 2025 23:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik er misschien helemaal niet zo'n zin in heb dit jaar. Help me erdoorheen, lieve lui.
Komt goed. Binnen een paar uur zit je gegarandeerd in het ritme.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
https://cms-assets.nporad(...)025.pdf?v=1765797802quote:Op woensdag 24 december 2025 23:56 schreef Koen66 het volgende:
heeft iemand al een overzicht van uur 1
Spaanse telenovele is ook niet iets waar je blij van wordtquote:Op woensdag 24 december 2025 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederlandse tv uitleggen aan een Spanjaard lijkt mij sowieso onbegonnen werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |