missen we Bart toch niet dus?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:53 schreef Strani het volgende:
Deze show is trouwens wel beter dan die van vorig jaar in de zin van dat er vorig jaar volgens mij veel meer gepraat werd.
DeWolff, die hadden beter The Doors kunnen doen.quote:
Klopt ja. Daar zat heel veel oeverloos gelul in.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:53 schreef Strani het volgende:
Deze show is trouwens wel beter dan die van vorig jaar in de zin van dat er vorig jaar volgens mij veel meer gepraat werd.
Nog steeds overbodigquote:Op woensdag 24 december 2025 23:53 schreef Strani het volgende:
Daar begin ik niet aan zonder alcohol nee.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Sambuca staat op tafel neem ik aan
Roadhouse Blues.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
DeWolff, die hadden beter The Doors kunnen doen.
Yup!quote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
DeWOlff is wel een prima bandje met prima eigen muziek
Ik vind van Inkel wel leuk om naar te luisterenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Is een mens ooit klaar voor Van Inkel.
Al besprokenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef TheVulture het volgende:
DeWolff is wel een prima band trouwens
Ja en ik had toen een Spanjaard over de vloer en het was lastig uit te leggen, zeg maar.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt ja. Daar zat heel veel oeverloos gelul in.
The ladies and people from FOK! zullen wel moeten.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Is een mens ooit klaar voor Van Inkel.
Niks dusquote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze niet een nummer van de Bankzitters coveren, dan hadden we nog kunnen zien hoe je daar wat van kan maken.
Dat zou inderdaad wel interessant zijn ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze niet een nummer van de Bankzitters coveren, dan hadden we nog kunnen zien hoe je daar wat van kan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |