Alleen nog jay-z erbij voor het complete plaatje.quote:
Is ook een onmogelijke opgave dit te coveren.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:50 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dit best wel meevallen eigenlijk
Er zijn er heeeeel weinig die Freddy kunnen coveren hoorquote:Op woensdag 24 december 2025 23:50 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dit mist gewoon echt volledig de punch van t origineel
0 gevoel voor het nummer. Gewoon de tekst zingen..quote:Op woensdag 24 december 2025 23:50 schreef Redefine het volgende:
Don't Stop Me Now zei vieze Jeroentje tegen de vrouwelijke Voice kandidaten.
[..]
Ik vind het meer een versie die je in een middelmatige musical zou horen.
we kunnen het niet altijd eens zijnquote:Op woensdag 24 december 2025 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Yep. Ik vind de negativiteit niet heel terecht.
Slecht is het ook weer niet. Maar vrij vlak.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Yep. Ik vind de negativiteit niet heel terecht.
En Adam Lambertquote:Op woensdag 24 december 2025 23:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Freddie coveren is een leuke rubriek
Alleen ene George M kwam ooit in de buurt
Exactquote:Op woensdag 24 december 2025 23:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Dapper maar tricky.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:52 schreef Gunner het volgende:
Wat hebben we geleerd vanavond?
Nederlandse artiesten moeten, op een uitzondering na, dit soort klassiekers niet coveren.
Ja maar dan noem je ook wat.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Alleen houden bij een mash-up scheelt weer paar duizend euro.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:52 schreef Gunner het volgende:
Wat hebben we geleerd vanavond?
Nederlandse artiesten moeten, op een uitzondering na, dit soort klassiekers niet coveren.
1x live gezien. Vond hem heel erg tegenvallen helaas. Vond oprecht Paul Rodgers beter...quote:
Drank staat klaar, flesje wegtikken indien pannen .....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |