Dat was leuker ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:29 schreef peaceman het volgende:
Lijkt wel alsof jullie verlangen naar de introshow van Bart Arends
Het zou mij dan weer niet verbazen als die een ballad gaat zingen...quote:Op woensdag 24 december 2025 23:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Same, mag hopen dat Floor ook iets rocky doet
Ze heeft gewoon niet zo’n fijne zangstem.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meestal wordt dat eerste niet gezegd over deze zangeres
Ik heb geen idee wie het isquote:Op woensdag 24 december 2025 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meestal wordt dat eerste niet gezegd over deze zangeres
Haar poppy solo werk kan mij niet echt bekorenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben er bang voor, Floor is stiekem ook best wel een doos qua muzieksmaakIkwas even bang dat die Taylor ging doen
In de supermarkt etc. hoor je ze ook veel.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dat kan. Al heb ik al 20 jaar de radio niet aan. Op de Top2000 na.
En in de auto met vriend.
Daarvoor hebben ze autotune uitgevonden.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon niet zo’n fijne zangstem.
Ben er bang voor ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou mij dan weer niet verbazen als die een ballad gaat zingen...
Hoera, ik ben niet de enigequote:
Ron D.quote:
Moet véél rauwer inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2025 23:31 schreef Evenstar het volgende:
Niks klopt gewoon, muziek is niet rauw genoeg, ze zingt alsof ze in de badkamer staat, nul uitstraling, blegh.
Gewoon rampzalig.
Het is allemaal te zoetsappig en dan vind ik haar stem na een liedje of twee wel weer irritant, terwijl ik dat bij Nightwish, Revamp, After Forever of wat dan ook nooit heb gehad.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Haar poppy solo werk kan mij niet echt bekoren
Want Nederland is een smakeloos land.quote:
Albert bezorgtquote:Op woensdag 24 december 2025 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de supermarkt etc. hoor je ze ook veel.
Als je gezelschap nodig hebt in het rijk der ontwetenden, ben ik met liefde je gids.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoera, ik ben niet de enige
Nederland heeft weinig smaakquote:Op woensdag 24 december 2025 23:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap de klapvee in de studio niet.
quote:Op woensdag 24 december 2025 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je gezelschap nodig hebt in het rijk der ontwetenden, ben ik met liefde je gids.
Het klinkt heel vlak, alsof er een klapbandje onder gemonteerd is.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap de klapvee in de studio niet.
Is een grapje. Niet zo happenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zie vooralsnog users die ik vorig jaar ook zag posten bij de top 2000.
Alleen FOK! heeft smaak en zou daarom alleen het stemrecht krijgen op de top2000.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nederland heeft weinig smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |