Het scoort inmiddels zo goed dat het geen risico meer is maar een mooie extra gelegenheid om meer te kunnen kijken en echt een dikkere band op te bouwen met de bewoners dan de dagelijkse knip en plak afleveringen. Het is de community alleen maar vergroten wat de afleveringen niet hoeft te schaden. Bij KIJK hebben ze nu al een 24/7 re-run kanaal daar zou in ieder geval 1 stream op kunnen. Al is het maar 1 stream dat is al mooi zat. Bij BB zagen we namelijk dat die extra 2e stream bijna nooit nut had.quote:Op vrijdag 26 december 2025 03:03 schreef chufi het volgende:
Wel een risico ... Nu al 2 jaar prima resultaten... Waarom de life-streams erbij gooien ? Van mij mag het maar weet niet of het extras levert .. De infrastructuur hebben ze er natuurlijk wel voor met EJVJL ...
Ga jij iemand aanspreken op een mening.. je fikt iedereen af die je niet moet , maar als een ander een mening heeft word je boosquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is toch haar pakkie aan, wie ben jij om daar wat van te vinden. Leven en laten leven. Ik krijg jeuk van al die deugmutsen die hier wat van vinden maar zelf geen haar beter zijn. Heilige boontjes daar...Die Therese is de grootste daar.
Met de komende dagen meer van die specials op de agenda:quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
De hoogtepunten.
https://www.kijk.nl/progr(...)tepunten/mPMIEBIEBxt
Dat is voorbijgereden?quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zit er klaar voor
Net twee afleveringen ingehaald
Daar krijg je toch Fadi-neigingen van.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
ik ben bang dat het mislukt ofzoooo (piepstemmetje)
Toch is het wel lekker zo'n figuur erinquote:
Die gaat nu het liefst mokken op zijn bed, terwijl de andere het spel spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |