Dat stond in zijn bericht.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Credits voor @KinKiJan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
op straffe van een dwangsom door ome Johnquote:Op donderdag 25 december 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
Ik denk dat Fadi gewoon het zwijgen is opgelegd. Gewoon bek houwe jij!
Maar serieus, het zou zomaar kunnen dat ze zijn borg vast houden tot zijn hele eerste contract voorbij is en daarbij de voorwaarde tot zwijgen aan hebben gehangen.
Dat had hij dinsdag al op zijn Instagram gezet. Stond toen al in de spoiler hier maar denk dat hij n dag te vroeg was omdat het die dag de cliffhanger werd voor woensdag.quote:
Waarom wil je iemand die zijn agressie totaal niet onder controle heeft terug in de loods? Hij is zeer vrouwonvriendelijk, en naast verbaal agressief, wat hij al vaak was, nu ook fysiek agressief geworden. Heeft zijn kans gehad en verpest. Ik zeg, nooit meer terug, jammer maar helaas!quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:02 schreef freaky40 het volgende:
Prima aflevering en excuses van Fadi, mooie woorden van zijn oud mede bewoners en een mooie ingang om Fadi weer te rehabiliteren over een paar maanden in de loods vanwege unfinished business...👊 Onthoud deze maar vast... En wederom weer de Vossen die alle privileges winnen, valt wel op. Salar wordt op zijn wenken bediend maar gaat zeker geen finale spelen als de Vossen de finale halen, denk dat dit Julia en Peter dat gaan doen. Die Thomas en Chess is een kwestie van tijd of er valt een zwarte enveloppe in de bus van haar vriend of ze krijgt een videobelmomentje. Weer een verhaallijntje wat echt nog niet af is. Sterker, het begint pas. En al die deugmutsjes die er schande van spreken met voorbedachte raden want jaloers...
Ja Talpa is koekoekquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:02 schreef freaky40 het volgende:
Prima aflevering en excuses van Fadi, mooie woorden van zijn oud mede bewoners en een mooie ingang om Fadi weer te rehabiliteren over een paar maanden in de loods vanwege unfinished business...👊 Onthoud deze maar vast... En wederom weer de Vossen die alle privileges winnen, valt wel op. Salar wordt op zijn wenken bediend maar gaat zeker geen finale spelen als de Vossen de finale halen, denk dat dit Julia en Peter dat gaan doen. Die Thomas en Chess is een kwestie van tijd of er valt een zwarte enveloppe in de bus van haar vriend of ze krijgt een videobelmomentje. Weer een verhaallijntje wat echt nog niet af is. Sterker, het begint pas. En al die deugmutsjes die er schande van spreken met voorbedachte raden want jaloers...
Schrijf maar op Fadi komt gewoon terug in de loods over een paar maanden, hij gaat zijn leven beteren, in therapie en de FEBO denkt ah TV, dus kom maar terug!quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom wil je iemand die zijn agressie totaal niet onder controle heeft terug in de loods? Hij is zeer vrouwonvriendelijk, en naast verbaal agressief, wat hij al vaak was, nu ook fysiek agressief geworden. Heeft zijn kans gehad en verpest. Ik zeg, nooit meer terug, jammer maar helaas!
Dat is toch haar pakkie aan, wie ben jij om daar wat van te vinden. Leven en laten leven. Ik krijg jeuk van al die deugmutsen die hier wat van vinden maar zelf geen haar beter zijn. Heilige boontjes daar...Die Therese is de grootste daar.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens freaky40 moeten we jaloers zijn op? Geen idee op wie. Chess, die een jonge knul het hoofd op hol brengt met haar overdreven flirterige gedrag en een vriend thuis heeft zitten die er naar mag kijken? Ja ik vind daar wat van, ik begrijp al niet dat mensen met een relatie die loods in gaan. Ik walg van dat soort vrouwen die denken mannen om hun vinger te kunnen winden, onder hem mom van vriendschap, terwijl ze al 6 jaar een relatie heeft.
Jij met je waarheden en voorspellingen. Ze komen zelden tot nooit uit!quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Schrijf maar op Fadi komt gewoon terug in de loods over een paar maanden, hij gaat zijn leven beteren, in therapie en de FEBO denkt ah TV, dus kom maar terug!
Daarvoor kijk je naar een RLS, om er wat van te vinden, net als jij vindt dat iemand rustig heel agressief mag zijn, fysiek geweld mag gebruiken, met een rode kaart weggestuurd worden en terug mag komen. Niet mee eens, maar dat mag jij vinden en wie ben jij om dat te vinden, om de vraag maar eens terug te stellen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is toch haar pakkie aan, wie ben jij om daar wat van te vinden. Leven en laten leven. Ik krijg jeuk van al die deugmutsen die hier wat van vinden maar zelf geen haar beter zijn. Heilige boontjes daar...Die Therese is de grootste daar.
Wacht maar af.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij met je waarheden en voorspellingen. Ze komen zelden tot nooit uit!![]()
![]()
![]()
Ik ga daar geen antwoord op geven want ik stelde de vraag aan de deelnemers.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarvoor kijk je naar een RLS, om er wat van te vinden, net als jij vindt dat iemand rustig heel agressief mag zijn, fysiek geweld mag gebruiken, met een rode kaart weggestuurd worden en terug mag komen. Niet mee eens, maar dat mag jij vinden en wie ben jij om dat te vinden, om de vraag maar eens terug te stellen?
Ach er komen echt wel livestreams, zeker als die lieve Fadi terugkomt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij met je waarheden en voorspellingen. Ze komen zelden tot nooit uit!![]()
![]()
![]()
Ik geef je tot april.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Schrijf maar op Fadi komt gewoon terug in de loods over een paar maanden, hij gaat zijn leven beteren, in therapie en de FEBO denkt ah TV, dus kom maar terug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |