abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219592113
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:32 schreef woxxel2 het volgende:
Fadi xou toch live gaan?
Dat stond in zijn bericht. :Y
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_219592125
Hij heeft het verwijderd
pi_219592141
Ik denk dat Fadi gewoon het zwijgen is opgelegd. Gewoon bek houwe jij!

Maar serieus, het zou zomaar kunnen dat ze zijn borg vast houden tot zijn hele eerste contract voorbij is en daarbij de voorwaarde tot zwijgen aan hebben gehangen.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219592144
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:34 schreef woxxel2 het volgende:
Hij heeft het verwijderd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Credits voor @KinKiJan
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_219592147
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
Ik denk dat Fadi gewoon het zwijgen is opgelegd. Gewoon bek houwe jij!

Maar serieus, het zou zomaar kunnen dat ze zijn borg vast houden tot zijn hele eerste contract voorbij is en daarbij de voorwaarde tot zwijgen aan hebben gehangen.
op straffe van een dwangsom door ome John
pi_219592203
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:33 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat had hij dinsdag al op zijn Instagram gezet. Stond toen al in de spoiler hier maar denk dat hij n dag te vroeg was omdat het die dag de cliffhanger werd voor woensdag.
you tokkie to me?
pi_219592579
pi_219595067
Prima aflevering en excuses van Fadi, mooie woorden van zijn oud mede bewoners en een mooie ingang om Fadi weer te rehabiliteren over een paar maanden in de loods vanwege unfinished business... :Y 👊 Onthoud deze maar vast... En wederom weer de Vossen die alle privileges winnen, valt wel op. Salar wordt op zijn wenken bediend maar gaat zeker geen finale spelen als de Vossen de finale halen, denk dat dit Julia en Peter dat gaan doen. Die Thomas en Chess is een kwestie van tijd of er valt een zwarte enveloppe in de bus van haar vriend of ze krijgt een videobelmomentje. Weer een verhaallijntje wat echt nog niet af is. Sterker, het begint pas. En al die deugmutsjes die er schande van spreken met voorbedachte raden want jaloers... :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_219595193
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 01:02 schreef freaky40 het volgende:
Prima aflevering en excuses van Fadi, mooie woorden van zijn oud mede bewoners en een mooie ingang om Fadi weer te rehabiliteren over een paar maanden in de loods vanwege unfinished business... :Y 👊 Onthoud deze maar vast... En wederom weer de Vossen die alle privileges winnen, valt wel op. Salar wordt op zijn wenken bediend maar gaat zeker geen finale spelen als de Vossen de finale halen, denk dat dit Julia en Peter dat gaan doen. Die Thomas en Chess is een kwestie van tijd of er valt een zwarte enveloppe in de bus van haar vriend of ze krijgt een videobelmomentje. Weer een verhaallijntje wat echt nog niet af is. Sterker, het begint pas. En al die deugmutsjes die er schande van spreken met voorbedachte raden want jaloers... :Y
Waarom wil je iemand die zijn agressie totaal niet onder controle heeft terug in de loods? Hij is zeer vrouwonvriendelijk, en naast verbaal agressief, wat hij al vaak was, nu ook fysiek agressief geworden. Heeft zijn kans gehad en verpest. Ik zeg, nooit meer terug, jammer maar helaas!
if it's meant to be, it will be
pi_219595208
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 01:02 schreef freaky40 het volgende:
Ja Talpa is koekoek _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219595295
Volgens freaky40 moeten we jaloers zijn op? Geen idee op wie. Chess, die een jonge knul het hoofd op hol brengt met haar overdreven flirterige gedrag en een vriend thuis heeft zitten die er naar mag kijken? Ja ik vind daar wat van, ik begrijp al niet dat mensen met een relatie die loods in gaan. Ik walg van dat soort vrouwen die denken mannen om hun vinger te kunnen winden, onder hem mom van vriendschap, terwijl ze al 6 jaar een relatie heeft. :r
pi_219595449
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Waarom wil je iemand die zijn agressie totaal niet onder controle heeft terug in de loods? Hij is zeer vrouwonvriendelijk, en naast verbaal agressief, wat hij al vaak was, nu ook fysiek agressief geworden. Heeft zijn kans gehad en verpest. Ik zeg, nooit meer terug, jammer maar helaas!
Schrijf maar op Fadi komt gewoon terug in de loods over een paar maanden, hij gaat zijn leven beteren, in therapie en de FEBO denkt ah TV, dus kom maar terug!
Allemaal cabaretteketet!
pi_219595460
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 01:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens freaky40 moeten we jaloers zijn op? Geen idee op wie. Chess, die een jonge knul het hoofd op hol brengt met haar overdreven flirterige gedrag en een vriend thuis heeft zitten die er naar mag kijken? Ja ik vind daar wat van, ik begrijp al niet dat mensen met een relatie die loods in gaan. Ik walg van dat soort vrouwen die denken mannen om hun vinger te kunnen winden, onder hem mom van vriendschap, terwijl ze al 6 jaar een relatie heeft. :r
Dat is toch haar pakkie aan, wie ben jij om daar wat van te vinden. Leven en laten leven. Ik krijg jeuk van al die deugmutsen die hier wat van vinden maar zelf geen haar beter zijn. Heilige boontjes daar...Die Therese is de grootste daar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219595582
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:33 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Alsof hij in afgelopen tijd niet al vaker zijn woord niet nagekomen is.
pi_219595607
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 01:28 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Schrijf maar op Fadi komt gewoon terug in de loods over een paar maanden, hij gaat zijn leven beteren, in therapie en de FEBO denkt ah TV, dus kom maar terug!
Jij met je waarheden en voorspellingen. Ze komen zelden tot nooit uit! _O- _O- _O- _O-
pi_219595628
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 01:29 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat is toch haar pakkie aan, wie ben jij om daar wat van te vinden. Leven en laten leven. Ik krijg jeuk van al die deugmutsen die hier wat van vinden maar zelf geen haar beter zijn. Heilige boontjes daar...Die Therese is de grootste daar.
Daarvoor kijk je naar een RLS, om er wat van te vinden, net als jij vindt dat iemand rustig heel agressief mag zijn, fysiek geweld mag gebruiken, met een rode kaart weggestuurd worden en terug mag komen. Niet mee eens, maar dat mag jij vinden en wie ben jij om dat te vinden, om de vraag maar eens terug te stellen?
pi_219595645
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 01:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Jij met je waarheden en voorspellingen. Ze komen zelden tot nooit uit! _O- _O- _O- _O-
Wacht maar af.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219595652
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 01:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Daarvoor kijk je naar een RLS, om er wat van te vinden, net als jij vindt dat iemand rustig heel agressief mag zijn, fysiek geweld mag gebruiken, met een rode kaart weggestuurd worden en terug mag komen. Niet mee eens, maar dat mag jij vinden en wie ben jij om dat te vinden, om de vraag maar eens terug te stellen?
Ik ga daar geen antwoord op geven want ik stelde de vraag aan de deelnemers.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219595661
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 01:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ach er komen echt wel livestreams, zeker als die lieve Fadi terugkomt.
pi_219595701
En terecht.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 26 december 2025 @ 03:03:02 #146
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_219595959
Wel een risico ... Nu al 2 jaar prima resultaten... Waarom de life-streams erbij gooien ? Van mij mag het maar weet niet of het extras levert .. De infrastructuur hebben ze er natuurlijk wel voor met EJVJL ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_219596082
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 01:28 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik geef je tot april.
Hotapnyc
pi_219596972
Heh, kul excuses van Fadi, was weinig spontaans aan, hij las letterlijk de woorden van Talpa op. En hij had vooral spijt dat hij niet meer in de loods was. Good riddance.

"Ik heb nog veel te leren.. blijkbaar .."

Die blijkbaar zegt alles.
pi_219597719
Denk niet dat Fadi terugkomt. Jorrit wilde destijds zelf ook wel terugkomen, maar mocht ook niet. Op zich zie ik het FEBO/Talpa voor de kijkcijfers nog wel doen, maar voor de adverteerders gewoon niet.

Jorrit heeft zijn overigens leven ook verbeterd :Y
In India intensieve yoga trainingen gedaan enzo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219597879
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 december 2025 05:29 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik geef je tot april.
Denk nog wel iets langer maar zou kunnen.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')