Beter voor de honT(jes?)quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Soooo
Kerst weer overleefd
Op naar Frankrijk voor een knalloos oud en nieuw
quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:10 schreef gcjoel het volgende:
Gisteren heerlijk uit eten geweest samen![]()
Vriendje had een adventkalender gemaakt voor mij met in het laatste vakje een ringdus we hadden zeker wat te vieren
![]()
Verder 0 kerstplannen, heerlijk.
Vandaag willen we in onze nieuwe werkkamer fotobehang op de muur plakken maar het is eigenlijk te koud. Dus even een kacheltje gehaald, hopelijk lukt het dan straks.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:10 schreef gcjoel het volgende:
Vriendje had een adventkalender gemaakt voor mij met in het laatste vakje een ringdus we hadden zeker wat te vieren
![]()
Vandaag willen we in onze nieuwe werkkamer fotobehang op de muur plakken maar het is eigenlijk te koud. Dus even een kacheltje gehaald, hopelijk lukt het dan straks.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:10 schreef gcjoel het volgende:
![]()
Welke kou, ik vond het wel lekker buiten. Zon, geen wind en droog.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:04 schreef Vanyel het volgende:
Driewerf hoera voor de ring.
En een klein hoeraatje voor mezelf, ik ga zo de sportschool in. Moet tot mijn verbazing bekennen dat ik op de kou tussen hier en daar in na eigenlijk wel even zin heb.
Nah, het is een appartement in een seniorenflat maar mijn indruk is dat het op dezelfde manier wordt beheerd als gewone sociale huur. Maar ik had dus ook geen zin om daarover door te vragen bij oma; ik ga ervan uit dat als het kon, ze het al wel gedaan had. Ze is niet bang om rond te telefoneren/mailen/appen.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien nu niet maar ze woont toch in een soort aanleunwoning? Dan moet er toch (misschien niet iedere dag) een soort huismeester/aanspreekpunt zijn in ieder geval om het te melden. En 17 graden is inderdaad koud, niet alleen voor een 86 jarige
Schaatsen op appelsapquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Net in de vrieskou de straat staan vegen, nadat de Picnic bezorger er 3 flessen appelsap uit z'n handen liet vallen.
Glasscherven overal en een opvriezende plakzooi, dus ook maar een emmer heet water er overheen gegooid om dat wat te verdunnen en te verspreiden.
Eens kijken of we hier vanavond voor de deur kunnen schaatsen…
Viel idd mee, ik had nog de -5 van toen ik wakker werd in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Welke kou, ik vond het wel lekker buiten. Zon, geen wind en droog.
* flipsen is jaloers...quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:25 schreef Blues het volgende:
Vanaf het strand in de zon bij een lekkere warme buiten houtkachel, jazzmuziekje erbij, thee met de lekkerste zelfgemaakte appeltaart sinds jaren
![]()
Ik zit gewoon met mijn jas open
[ [url=https://i.ibb.co/fzswq9hk/20251226-140556.jpg]afbeelding ][/url]
Damn, dat zou een mooie mix van Argentijnse en Nederlandse vloeken geven als mij dat zou overkomenquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Net in de vrieskou de straat staan vegen, nadat de Picnic bezorger er 3 flessen appelsap uit z'n handen liet vallen.
Glasscherven overal en een opvriezende plakzooi, dus ook maar een emmer heet water er overheen gegooid om dat wat te verdunnen en te verspreiden.
Eens kijken of we hier vanavond voor de deur kunnen schaatsen…
Me cago en el appelsap!quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Damn, dat zou een mooie mix van Argentijnse en Nederlandse vloeken geven als mij dat zou overkomen
Ik zag vandaag mensen al op natuurijs schaatsenquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:23 schreef derLudolf het volgende:
Commentaar bij schaatsen was wel een lekkere sneer
Mijn kind was zo'n enthousiastequote:Op vrijdag 26 december 2025 15:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag vandaag mensen al op natuurijs schaatsen
We beginnen bijna. We zijn nog even de Grote Pretparkplanning van 2026 aan het maken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:40 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike live aan het kijken of later?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |