Ik had vandaag tiramisu én merengue toequote:Op donderdag 25 december 2025 23:05 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat waren de lekkerste dingen die jullie vandaag gegeten hebben?
Ik ga morgenochtend kijken of er nog iets van het kerstassortiment over is om morgen mee te ontbijten, lunchen en/of dineren. En anders wordt het sushi of pizza.
Klinkt als heerlijke avonden, @:Tele6 en @:Cat-astrophe!
Beheerder weet ik niet, ik weet niet of ze die had kunnen bereiken en of het als spoed gold (het was 17° in huis maar dat voelt KOUD als je 86 bent). Ik had geen zin om daarover door te vragen dus we brengen mooi een extra kacheltjequote:Op donderdag 25 december 2025 23:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat zou toch niet moeten @:tele6 Wat zegt de beheerder van die kou? Misschien (hopelijk) is het een instelling of zo?
@:vlindertje89 ik vond het draadjesvlees en de mosterdsoep ergen goed gelukt. De stoofpeertjes waren qua smaak helemaal goed maar, waarschijnlijk omdat ze ingevroren waren geweest, iets te zacht. Volgende keer moeten ze dus wat minder lang (of grotere stukken) wanneer ze de vriezer ingaan.
Misschien nu niet maar ze woont toch in een soort aanleunwoning? Dan moet er toch (misschien niet iedere dag) een soort huismeester/aanspreekpunt zijn in ieder geval om het te melden. En 17 graden is inderdaad koud, niet alleen voor een 86 jarigequote:Op donderdag 25 december 2025 23:37 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Beheerder weet ik niet, ik weet niet of ze die had kunnen bereiken en of het als spoed gold (het was 17° in huis maar dat voelt KOUD als je 86 bent). Ik had geen zin om daarover door te vragen dus we brengen mooi een extra kacheltje
Jammer dat de stoofpeertjes wat te zacht waren
Bij ons mocht je niet alleen Grieks houden, het was Latijn of allebei. Toen ik dat hoorde ben ik verontwaardigd bij de conrector gaan melden dat ik ze allebei liet vallen en lekker verder ging met atheneum.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Zie hier waarom ik Grieks heb gehouden tot mn eindexamen en geen Latijn
Bij ons wel maar dat deden maar twee mensen. Ik vond Grieks heel moeilijk, behalve het alfabet heb ik er niets van onthouden. Gelukkig heb in nu een kind wat ik mag overhorenquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij ons mocht je niet alleen Grieks houden, het was Latijn of allebei. Toen ik dat hoorde ben ik verontwaardigd bij de conrector gaan melden dat ik ze allebei liet vallen en lekker verder ging met atheneum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen zitten wij in dubio of en eventueel hoe lang we vandaag naar de Efteling gaan. Het is wel erg druk en koud. Maar ik heb wel zin om daar vanavond als het donker is een paar uur rond te wandelen![]()
Beter voor de honT(jes?)quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Soooo
Kerst weer overleefd
Op naar Frankrijk voor een knalloos oud en nieuw
quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:10 schreef gcjoel het volgende:
Gisteren heerlijk uit eten geweest samen![]()
Vriendje had een adventkalender gemaakt voor mij met in het laatste vakje een ringdus we hadden zeker wat te vieren
![]()
Verder 0 kerstplannen, heerlijk.
Vandaag willen we in onze nieuwe werkkamer fotobehang op de muur plakken maar het is eigenlijk te koud. Dus even een kacheltje gehaald, hopelijk lukt het dan straks.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:10 schreef gcjoel het volgende:
Gisteren heerlijk uit eten geweest samen![]()
Vriendje had een adventkalender gemaakt voor mij met in het laatste vakje een ringdus we hadden zeker wat te vieren
![]()
Verder 0 kerstplannen, heerlijk.
Vandaag willen we in onze nieuwe werkkamer fotobehang op de muur plakken maar het is eigenlijk te koud. Dus even een kacheltje gehaald, hopelijk lukt het dan straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |