Ik weet nou niet wie meer knettergek is. Durov of de vrouwen die hierop in gaan...quote:De Russische Telegram-oprichter Pavel Durov — met al 100 kinderen — biedt aan de IVF-kosten te betalen voor elke vrouw onder de 37 die zijn sperma wil gebruiken.
De Russische miljardair die de berichtenapp Telegram oprichtte, strijdt tegen onvruchtbaarheid, maar doet dat niet met zijn portemonnee — hij gebruikt zijn eigen sperma.
Pavel Durov (41) heeft aangeboden de volledige kosten van een in-vitrofertilisatiebehandeling (IVF) te vergoeden voor vrouwen onder de 37 die zwanger willen worden met zijn sperma.
De techondernemer beweert al minstens 100 kinderen te hebben verwekt via spermadonatie, naast zes kinderen van drie verschillende partners.
Durov, wiens vermogen wordt geschat op bijna 17 miljard dollar, omschreef zijn donaties als zijn “burgerplicht” om het tekort aan “hoogwaardig donormateriaal” aan te pakken en het stigma rond spermadonatie te doorbreken.
De miljardair heeft ook gezegd dat al zijn kinderen, ongeacht hoe ze zijn verwekt, op een dag een deel van zijn enorme fortuin zullen erven.
“Zolang ze hun gedeelde DNA met mij kunnen aantonen, zullen ze op een dag — misschien over 30 jaar — recht hebben op een deel van mijn nalatenschap nadat ik er niet meer ben,” zei Durov in oktober tijdens een interview in de podcast van Lex Friedman.
In een apart interview met het Franse tijdschrift Le Point zei de techoprichter: “Ik maak geen onderscheid tussen mijn kinderen.”
Durov heeft publiekelijk de wereldwijd dalende spermacijfers en toenemende onvruchtbaarheid in verband gebracht met milieufactoren, waaronder vervuiling door plastic, en heeft gezegd dat hij graag helpt om dit probleem aan te pakken.
The Wall Street Journal meldde in een uitgebreid profiel van Durov dat het sperma van de miljardair zeer gewild is.
Vorig jaar reageerden volgens het Journal-artikel, dat maandag werd gepubliceerd, tientallen vrouwen op een advertentie waarin gratis sperma van Durov werd aangeboden bij een kliniek in Moskou.
Op openbare fora, sociale media en websites beschreef de vruchtbaarheidskliniek Durov als iemand met een “hoge genetische compatibiliteit” en werd opgemerkt dat hij IVF zou betalen voor vrouwen onder de 37 die zijn “veelgevraagde” sperma wilden gebruiken.
Hoewel Durov inmiddels niet langer direct sperma doneert, zouden monsters van zijn eerdere donaties nog steeds opgeslagen liggen bij de in Moskou gevestigde Altravita-kliniek.
“De patiënten die kwamen, zagen er allemaal goed uit, waren hoogopgeleid en zeer gezond,” zei een voormalige arts van de kliniek, die meerdere vrijwilligers onderzocht.
Hij voegde eraan toe dat deelnemers ongehuwd moesten zijn om juridische complicaties te vermijden.
“Ze wilden een kind van, tja, een bepaald type man. Ze zagen dat soort vaderfiguur als de juiste,” werd de arts geciteerd.
Hij ziet er ook niet slecht uit.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:32 schreef Kim-Holland het volgende:
Meer dan 100 kinderen op deze aarde hebben rondlopen waar je geen tijd aan spendeert, maar alleen je rijkdom aan gaat verdelen wanneer je dood bent.
Alleen dat al is voor vele vrouwen een reden om zijn zaad te willen.
Nee, zeker niet maar van een mooi bord alleen kan je niet eten.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij ziet er ook niet slecht uit.
Ik vind het walgelijk. En dan je kind de biologische vader ontzeggen... alsof geld alles is.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:32 schreef Kim-Holland het volgende:
Meer dan 100 kinderen op deze aarde hebben rondlopen waar je geen tijd aan spendeert, maar alleen je rijkdom aan gaat verdelen wanneer je dood bent.
En toch genoeg vrouwen die het zo willen. Geen man of vaderfiguur, wel een kind.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk. En dan je kind de biologische vader ontzeggen... alsof geld alles is.
Maar dat krijgt het kind toch pas als hij dood gaat?quote:Op woensdag 24 december 2025 17:56 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
En toch genoeg vrouwen die het zo willen. Geen man of vaderfiguur, wel een kind.
En ja, geld is ook voor velen een goede drijfveer om iemands zaad te willen.
En hij heeft ook wel iets met geitjes blijkbaarquote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef havanagila het volgende:
Toppunt van egotripper, geilen op zoveel mogelijk vrouwen bevruchten.
Terwijl "je" kinderen je later gegarandeerd een loser gaan vinden.
Arme geitjes. Daar heeft ie natuurlijk net voor de foto zijn onnatuurlijke wil mee gedaan. Of dat gaat ie nog doen. Ongezien ranzige kerel. Al heeft ie de looks natuurlijk weer mee.quote:
Je doet net alsof hij daar niks voor heeft hoeven doen. Daar zitten aardig wat uurtjes sportschool is.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:18 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Arme geitjes. Daar heeft ie natuurlijk net voor de foto zijn onnatuurlijke wil mee gedaan. Of dat gaat ie nog doen. Ongezien ranzige kerel. Al heeft ie de looks natuurlijk weer mee.
Hij wil ook het hele traject betalen om van zijn zaad zwanger te raken. Schijnt nogal een duur project te zijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Maar dat krijgt het kind toch pas als hij dood gaat?
Hoeveel gaat moeders er dan nog van meekrijgen?
Stel je voor dat ie 100 wordt.
Moeders zal ook hard die richting op gaan en het kind moet nog maar zien of die de 60 haalt.
En dan mag de aanstaande moeder ook nog niet getrouwd zijn.
Geldt dat ook voor als het kind er is?
Wie gaat er voor papa spelen? Hij niet.
Dat is toch een hoop als, ja maar en misschien.
Blijven schattige geitjes.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:18 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Arme geitjes. Daar heeft ie natuurlijk net voor de foto zijn onnatuurlijke wil mee gedaan. Of dat gaat ie nog doen. Ongezien ranzige kerel. Al heeft ie de looks natuurlijk weer mee.
quote:Op woensdag 24 december 2025 18:25 schreef Tengano het volgende:
Zet me wel aan het denken eigenlijk.
Misschien ben ik ergens ook wel sociaal verplicht, om als leukste en scherpste Fok!er mijn 30 cm ter beschikking te stellen.
Genereus aanbod. Helemaal de kerstgedachte.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:25 schreef Tengano het volgende:
Misschien ben ik ergens ook wel sociaal verplicht, om als leukste en scherpste Fok!er mijn 30 cm ter beschikking te stellen.
Ja hoor, wat is het adres?quote:Op woensdag 24 december 2025 17:48 schreef -Spring het volgende:
Mag het ook via de natuurlijke weg?
Ik vraag dit voor een vriendin.
Moslim?quote:Op woensdag 24 december 2025 21:14 schreef Olga het volgende:
Ik wil alleen dat geitje.
Kan dat ook ?
Klopt. maar zo'n lichaam komt niet uit de lucht vallen, dat vereist nogal wat werk.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij ziet er ook niet slecht uit.
Eerlijk gezegd schatte ik jou eerder in op 9-11 centimeter, maar foto's kunnen mij altijd ontkrachten.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:25 schreef Tengano het volgende:
Nee klopt, maar daar letten de vrouwen die geschikt zaad zoeken niet op. Een cashcow met ogenschijnlijk goede genen.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klopt. maar zo'n lichaam komt niet uit de lucht vallen, dat vereist nogal wat werk.
Zit te wachten tot dat een man die zich identificeert als vrouw bij hem aan kloptquote:Op woensdag 24 december 2025 17:32 schreef Kim-Holland het volgende:
Bwah... Als je uit een boekje moet kiezen dan weet je ook niet echt wat je krijgt en het traject is duur. Nu zie je hoe de donor eruit ziet, wat voor werk hij doet enz. Het kind kan bv later info opzoeken.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee klopt, maar daar letten de vrouwen die geschikt zaad zoeken niet op. Een cashcow met ogenschijnlijk goede genen.
Ik begrijp het ook.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bwah... Als je uit een boekje moet kiezen dan weet je ook niet echt wat je krijgt en het traject is duur. Nu zie je hoe de donor eruit ziet, wat voor werk hij doet enz. Het kind kan bv later info opzoeken.
Ik begrijp het dus ergens wel als je voor deze man zou kiezen. En dat je kind uiteindelijk ook nog iets kan erven is nog mooi meegenomen voor hem/haar.
quote:Op woensdag 24 december 2025 23:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee klopt, maar daar letten de vrouwen die geschikt zaad zoeken niet op. Een cashcow met ogenschijnlijk goede genen.
Dat sporten is een ding, maar je dan ook nog eens heel gedisciplineerd een dieet volgen.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je doet net alsof hij daar niks voor heeft hoeven doen. Daar zitten aardig wat uurtjes sportschool is.
Blijft wel een vreemd figuur.
Die gast is inderdaad verbouwd. Zou mij niks verbazen als die six pack chirurgische geplaatst is. Eigenlijk is dit gewoon een lelijk nerdje met een plastic "pak" aan.quote:
Damn.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ogenschijnlijk ja... er is vrij veel werk aan verricht buiten genen om
Ojee...quote:Op woensdag 24 december 2025 23:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ogenschijnlijk ja... er is vrij veel werk aan verricht buiten genen om
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |