Ja hoor, wat is het adres?quote:Op woensdag 24 december 2025 17:48 schreef -Spring het volgende:
Mag het ook via de natuurlijke weg?
Ik vraag dit voor een vriendin.
Moslim?quote:Op woensdag 24 december 2025 21:14 schreef Olga het volgende:
Ik wil alleen dat geitje.
Kan dat ook ?
Klopt. maar zo'n lichaam komt niet uit de lucht vallen, dat vereist nogal wat werk.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij ziet er ook niet slecht uit.
Eerlijk gezegd schatte ik jou eerder in op 9-11 centimeter, maar foto's kunnen mij altijd ontkrachten.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:25 schreef Tengano het volgende:
Zet me wel aan het denken eigenlijk.
Misschien ben ik ergens ook wel sociaal verplicht, om als leukste en scherpste Fok!er mijn 30 cm ter beschikking te stellen.
Nee klopt, maar daar letten de vrouwen die geschikt zaad zoeken niet op. Een cashcow met ogenschijnlijk goede genen.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klopt. maar zo'n lichaam komt niet uit de lucht vallen, dat vereist nogal wat werk.
Zit te wachten tot dat een man die zich identificeert als vrouw bij hem aan kloptquote:Op woensdag 24 december 2025 17:32 schreef Kim-Holland het volgende:
Meer dan 100 kinderen op deze aarde hebben rondlopen waar je geen tijd aan spendeert, maar alleen je rijkdom aan gaat verdelen wanneer je dood bent.
Alleen dat al is voor vele vrouwen een reden om zijn zaad te willen.
Bwah... Als je uit een boekje moet kiezen dan weet je ook niet echt wat je krijgt en het traject is duur. Nu zie je hoe de donor eruit ziet, wat voor werk hij doet enz. Het kind kan bv later info opzoeken.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee klopt, maar daar letten de vrouwen die geschikt zaad zoeken niet op. Een cashcow met ogenschijnlijk goede genen.
Ik begrijp het ook.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bwah... Als je uit een boekje moet kiezen dan weet je ook niet echt wat je krijgt en het traject is duur. Nu zie je hoe de donor eruit ziet, wat voor werk hij doet enz. Het kind kan bv later info opzoeken.
Ik begrijp het dus ergens wel als je voor deze man zou kiezen. En dat je kind uiteindelijk ook nog iets kan erven is nog mooi meegenomen voor hem/haar.
quote:Op woensdag 24 december 2025 23:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee klopt, maar daar letten de vrouwen die geschikt zaad zoeken niet op. Een cashcow met ogenschijnlijk goede genen.
Dat sporten is een ding, maar je dan ook nog eens heel gedisciplineerd een dieet volgen.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je doet net alsof hij daar niks voor heeft hoeven doen. Daar zitten aardig wat uurtjes sportschool is.
Blijft wel een vreemd figuur.
Die gast is inderdaad verbouwd. Zou mij niks verbazen als die six pack chirurgische geplaatst is. Eigenlijk is dit gewoon een lelijk nerdje met een plastic "pak" aan.quote:
Damn.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ogenschijnlijk ja... er is vrij veel werk aan verricht buiten genen om
Ojee...quote:Op woensdag 24 december 2025 23:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ogenschijnlijk ja... er is vrij veel werk aan verricht buiten genen om
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |