Toch niet da's niks?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Morgen een re-entry van 5 seconden
Wel Da's niks. Ja eens dat het selectiever mag. Freddie die random kreten uit slaat is idd ook geen hoogtepunt. Een wonder dat dat niet in de Top 2000 staat met die 888 Kwien nummers daarquote:Op woensdag 24 december 2025 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch niet da's niks?
Ik vind dat Ondergewaardeerde liedjes wel iets selectiever te werk mag gaan. Die Ey Oh van Queen stond ook al als nummer in de lijst
Ik wist niet dat daar überhaupt geld over was.quote:Op donderdag 25 december 2025 11:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wist niet dat musicmeter ook sponsorde
Kunnen ze beter in de site steken jaquote:Op donderdag 25 december 2025 11:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar überhaupt geld over was.
Cherry Blossom Girlquote:Op donderdag 25 december 2025 13:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
891. (1256) Sufjan Stevens – John Wayne Gacy Jr. (2005)
890. (819) Air – Cherry Blossom Girl (2004)
889. (827) Arctic Monkeys – Mardy Bum (2005)
Wat een blokje
Oh maar dan kan er nog een hele wereld voor je open gaanquote:Op donderdag 25 december 2025 15:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoorde het net ook.
Net als Theezakje bij Marley
Meer Appelsapjes ken ik eigenlijk niet
Die bestond eigenlijk al voor dat Mama Appelsap ontstaan is..quote:Op donderdag 25 december 2025 15:41 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ze kommen niet, ze kommen wel?
Ze komen niet, ze komen welquote:Op donderdag 25 december 2025 15:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoorde het net ook.
Net als Theezakje bij Marley
Meer Appelsapjes ken ik eigenlijk niet
Stond die er in ja?quote:
Zat gewoon in verkeerde topic, sorryquote:Op donderdag 25 december 2025 16:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Stond die er in ja?
was druk bezig met inpakken en reizen maar heb 'm wle de hele tijd aangehad tot nu toe.
Dat King of Snake eerder deed me ergens aan Donna Summer's I Feel Love denken, iets met die synth
Ook die info, van Staat 'ie in de Top 2000, komt te laat. Dan is het schema al gemaakt en zijn de (eerste) pakketjes al naar de DJ's verstuurd die de uren gaan maken (want het grootste gedeelte wordt van tevoren opgenomen). Om dan nog de lijst opnieuw samen te stellen, dat is dan niet meer te doen. Helaas geen tijd meer voor.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar waarom kijken ze dan niet even op FOK!? Daar staan alle nieuwkomers, dan hadden er nog een paar andere liedjes in de snob gekund
Gegarandeerd!quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:09 schreef Bayswater het volgende:
Mag hopen dat de Snob Suzan en Freekloos is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |