Ja ik luister vooral voor de rare eenden in de bijt, Kink vind ik over het algemeen een beetje teveel ik-ben-15-en-heb-het-oh-zo-moeilijk gehalte hebben, dus die lijst zal voor mij denk ik ook niks zijnquote:Op woensdag 24 december 2025 17:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
I know. Ligt niet aan de muzikale kwaliteit (al zijn de V500 en Kink 1500 wel nog iets meer mijn smaak gemiddeld genomen, ik zit vaak toch een beetje tussen mainstream en alternatief in)
Kijk, mijn naamgenot weetquote:Op woensdag 24 december 2025 17:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Baltische bieren beste bieren
Samequote:Op woensdag 24 december 2025 17:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kijk, mijn naamgenot weet
Pohjala is wat dat betreft wel echt een grote favoriet bij mij
Ja, volgens mij is het in de reeks al eens eerder voorbij gekomen, of anders op de meet.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Same
(zijn we naamgenoten ja? Dat stond me even niet helder voor de geest)
Mijn favorieten van ze zullen hoger staan maar geen straf neequote:Op woensdag 24 december 2025 17:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Da's geen straf wat mij betreft
Nick Carter is de andere?quote:Op woensdag 24 december 2025 17:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Nick Cave
Een van de twee Nicks die zeker in de Top te weinig er in staat
Had ook verwacht dat Kamen ooit wel de Top 2000 gehaald zou hebbenquote:
Nick Drake zat ik eigenlijk aan te denkenquote:
quote:
Toch niet da's niks?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Morgen een re-entry van 5 seconden
Wel Da's niks. Ja eens dat het selectiever mag. Freddie die random kreten uit slaat is idd ook geen hoogtepunt. Een wonder dat dat niet in de Top 2000 staat met die 888 Kwien nummers daarquote:Op woensdag 24 december 2025 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch niet da's niks?
Ik vind dat Ondergewaardeerde liedjes wel iets selectiever te werk mag gaan. Die Ey Oh van Queen stond ook al als nummer in de lijst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |